  • 41. Data: 2009-05-15 20:31:25
    Temat: Re: Czy ja mam szajbe na oczach?
    Od: "Jarek" <n...@t...numeru>

    > jeszcze wieksza moc musi wiec dac biala kartka papieru - to dopiero
    > mozna kontemplowac.

    Tak. Ostatnio widziałem takie właśnie dzieło sztuki w pewnym bardzo znanym
    muzeum sztuki nowoczesnej. A jak komuś nie odpowiada biała kartka, to mógł
    również obok kontemplować kartki jednolicie kolorowe ;-)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 42. Data: 2009-05-15 20:42:15
    Od: j...@a...at

    On 15 Mai, 22:30, arti <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli piszac, iz autor "poszedl po najmniejszej lini oporu" nie miales
    > na mysli, ze poszedl na latwizne :)

    dokladnie tak jest

    zreo wysilku.
    -ach wyjezdzajac do mongoli mogl sie nabawic sraczki na cale zycie.

    mozna mowic o najmniejszej lini oporu
    mozna mowic o lini najmniejszegoi oporu.

    to pierwsze kiedy wchodzisz na kopiec kosciuszki na wprost pod gore .
    masz duzy opor za to mala ( krotka ) linie - dochodzizz szybko do
    celu.
    to drugie kiedy wchodzisz na kopiec kosciuszki serpentyna , maly opor
    za to droga dluga , dochodzisz dluzej

    w obu przypadkach wydatek energii jest ten sam ( mowiac w
    uproszczeniu)

    Poszedl na skroty .
    Wyszukal twarze dla nas europejczykow pokraczne , walnal foty na
    wprost .
    Reszty dokonal laborant ( nie wierze , ze to sam robil)

    Te zdjecia sa zabawa formalna , niezla , ale moim zdaniem to o wiele
    za malo zeby zdobyc wicemistrzostwo swiata w tej kategorii.
    to swiadczy nie tyle zle o tych fotografiach , co o poziomie zawodow.

    to rzeczywiscie tak , jakby 2 miejsce w zawoadach wygral sprinter z
    czasem 9,0 sek / 100 m

    XXX

  • 43. Data: 2009-05-15 20:47:36
    Od: Welon <n...@o...pl>

    j...@a...at wrote:

    > mylisz sie.
    > istnieje najmniejsza linia oporu - czyli najkrocej tzrwajaca ale opor
    > moze byc duzy

    Najmniejsza linia oporu to jeden francuski zolnierz na linii Maginota.

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 44. Data: 2009-05-15 20:51:49
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci:

    > dokladnie tak jest

    Ja pier....dziele. Ty nawet czytac nie umiesz ze zrozumieniem. :(

    -- Zibi(zalamany)

  • 45. Data: 2009-05-15 20:55:47
    Od: j...@a...at

    > Ja pier....dziele. Ty nawet czytac nie umiesz ze zrozumieniem. :(
    >
    >  -- Zibi(zalamany)

    a my wszyscy tutaj podziwiamy glebie twojego umyslu.
    wprost umieramy z zazdrosci

  • 46. Data: 2009-05-15 21:04:42
    Od: j...@a...at

    > Najmniejsza linia oporu to jeden francuski zolnierz na linii Maginota.
    >
    > --

    sadzisz ze linie M. budowali mongolowie ?

    fakt w histori ludzkosci udalo sie im zbudowac najwieksze imperium.
    bylo to mozliwe dzieki przewadze technilogicznej w owych czasach.
    a przewaga ta polegala na tym, ze potrafili zmiescic mieso krowy do
    niewielkiego woreczka.

    do francji jednakl nie dotarli.

    XXX

  • 47. Data: 2009-05-15 21:09:17
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > . Wznowienie tego
    >
    > chlopie co ty wypisujesz
    > tu masz zdjecie swojego idola
    > http://1nterferences.files.wordpress.com/2009/02/970
    thomas_ruff.jpg

    > takie gowno moze podobac sie tylko idiotom

    Ja nie przeczę że jestem idiotą ale nie twierdzę też, że cos tam mi sie
    podoba.
    Rozmawiamy o zdjęciach Gudzowatego więc próbowałem w sposób humorstyczny i
    uproszczony przejść przez tok myślenia tego właśnie wyboru. A Ty się tu
    wykręcasz i coś nudzisz.

    > ja tez sprzedaje swoje rzeczy i to za calkiem niezle pieniadze
    > i za kazdym razem kiedy sprzedam , nie moge wyjsc z podziwu ze
    > czlowiek tyle placi za takie gowno.

    No widzisz. Tak samo postepuje się w różnego rodzaju komisjach, konkursach
    itd. To jest rynek i jeśli znasz jego zasady sprzedając swoje wypociny
    powinieneś również zrozumieć wygraną Gudzowatego. A jakoś nie możesz.

    > ale chce cie uspokoic to nie so fotografie.
    > glupota ludzka nie zna granic , a rekordowa glupota zasluguje
    > rzeczywiscie na uznanie.

    A wiesz na czym polega głupota w wypadku poruszanego tu zestawu? Na tym że
    komukolwiek chce się jeszcze o tym gadać. Zrozumiałbym jakiegos młodego i
    krewkiego studenciaka ale Ty coś czuję masz troche wiecej lat. Głupota nie
    tkwi w Gudzowatym ani też w GPP tylko w ogóle. Ogól jest w stanie zasymilować
    każdą ilość gówna i poprosić o jeszcze. Tu nie ma z czym wojować.

    > Jasiek z piwniczny , co weidziol jak sie plytki uklado jest dla mnie
    > wienkczym artystom niz ruff.
    > a do tego jeszcze tanszym.

    Tylko na Ruffie i jego koledze ze szkoły w Dusseldorfie opiera się cała
    współczesna fotografia. Podejrzewam, że nawet Twoja.

    pozdrawiam
    marek

  • 48. Data: 2009-05-15 22:36:22
    Od: Welon <n...@o...pl>

    j...@a...at wrote:

> [...]
    > bylo to mozliwe dzieki przewadze technilogicznej w owych czasach.
    > a przewaga ta polegala na tym, ze potrafili zmiescic mieso krowy do

    Stare, wyswiechtane, ale wciaz aktualne... Ty bys ironii nie poznal
    nawet wtedy, gdyby Cie w dupe kopnela.

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 49. Data: 2009-05-15 23:14:55
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 15 Maj, 22:42, j...@a...at wrote:

    > dokladnie tak jest
    > zreo wysilku.

    Zgubiles "nie" w mojej wypowiedzi.

    > mozna mowic o najmniejszej lini oporu
    > mozna mowic o lini najmniejszegoi oporu.

    Jasne, ze mozna... Nie zmienia to faktu, ze uzyles tego powiedzenia w
    zlej formie i tyle. Nie mogles napisac swiadomie "najmniejszej linii
    oporu", bo zaprzeczalbys sam sobie (wg Ciebie jest to droga krotka ale
    ciezka - a rownoczesnie zarzucasz autorowi pojscie na latwizne).

    > Poszedl na skroty .
    > Wyszukal twarze dla nas europejczykow pokraczne , walnal foty na
    > wprost .

    I moim zdaniem powstaly najciekawsze zdjecia w konkursie (obok
    reprtazu Adama Pańczuka).

    > Reszty dokonal laborant ( nie wierze , ze to sam robil)

    ??

  • 50. Data: 2009-05-16 02:00:10
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of May 2009 16:19, j...@a...at wrote:

    '''

    > mnie zaskakiwaly wielokrotnie - pamietam kiedy pierwszy raz zobaczylem
    > picassa life.
    > porazilo mnie i zaskoczylo.Zaskoczyly mnie same z siebie , przejrzalem
    > na oczy , kiedy zobaczylem jaka moc tkwi w kubizmie.

    To wielki temat. Szczególnie zaskakuje, jak bardzo nieprzewidywane
    jest takie zaskoczenie. Np u mnie Picasso zmalał. Być może jego
    technika była lepiej przenoszalna metodami poligraficznymi niż
    innych twórców, Również zmalał, co bardziej zaskoczyło, ulubiony
    Cézanne, ale startował z tak wysokiego poziomu, że dalej
    w ścisłej czołówce. W górę powędrował van Gogh i zupełnie
    zaskakująco wykatapultowani Bonnard i Gauguin.

    Ale powracając do fotografii... Jest bardzo znana rzeźba mojego
    ulubionego rzeźbiarza Giacomettiego (świetnie sfotografowanego
    przez Cartier-Bressona), łyżkokształtna rzeźba pod tytułem "Kobieta".
    Np tutaj:
    http://media2.moma.org/collection_images/resized/701
    /w500h420/CRI_2701.jpg
    i na setkach innych fotografii w identycznym ujęciu na wprost/"en face".
    Nie pozostaje nic innego niż podejrzewać Giacomettiego o żart podobny
    do pisuaru Duchampa. A wystarczyłoby zrobić zdjęcie nieco z profilu,
    by zobaczyć tak kobiece kształty, że nawet facetom o przeciętnym
    poziomie testosteronu czapka idzie z dymem od samego patrzenia.
    I co? Żaden fotograf na to nie wpadł, by focić inaczej, bo najpewniej
    nie zauważył najistotniejszego.
    I to jest skandal a nie zdjęcia Gudzowatego (mi się nie podobają).

    nb