  • Data: 2009-07-26 17:42:26
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Biernawski pisze:

    > zanim ci Janko wrzuci linka, 2 zdjecia - iso800 i iso400, jpgi wywolane z
    > rawa
    > bez zadnej obrobki.

    Bez obróbki? Nigdy takich nie robię i nigdy nie mówiłem, że pokazywane
    przeze mnie zdjęcia są bez obróbki.

    > http://www.lb.iap.pl/others/sigmarawtojpg/SDIM2291.j
    pg

    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/g9/100iso_1.jpg

    Niestety nie mam oryginału i to zdjęcie nieco ''rozszumiałem'' sztucznie
    i rozmyłem, bo tak lubię, ale potencjał ostrości z pewnością jeszcze jest.

    Oczywiście można bardziej lubić mniejszą go z sigmy niż zooma z canona
    (i węższy kąt minimalny), ale sam charakter rysowania obu aparatów może
    być bardzo podobny, a już na pewno nie ''4 długości gorszy''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl