  • Data: 2009-07-27 11:40:04
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski pisze:
> [...]
    3ex.jpg
    aex.jpg

    > No właśnie to mnie mocno denerwuje w bayerze - jakość obrazu zależy
    > od kolorystyki danego obszaru.

    Po trzykrotnym resajzie nie ma żadnego bayera :)
    Mylisz rozdzielczość barwną z kiepskim (bo wydajnym) kodekiem jpg.
    Zresztą wciąż u mnie siedzi ulubiony przykład obalający mity bayerowe:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/chrominacj
    a%20luminacja%20proces.png

    --
    pozdrawia Adam