  • Data: 2009-07-26 14:00:08
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    polopiusz pisze:
    > namieszales mi... z wyborem mam teraz niezla zagwozdke
    > sadzilem ze jednak przychylisz sie do tego SX200 IS, ale skoro mowisz ze
    > niewielka roznica to odpuszcze.
    > a co powiesz na SX10 IS?

    Wciąż jeden pies:
    http://www.steves-digicams.com/2009_reviews/canon_sx
    10/samples/IMG_0158.JPG
    Zapodaj sobie inne wymienione, jest podobnie.

    > to i tak poza moim budzetem, ale skoro mam juz kupic i byc zadowolony to
    > moge zrezygnowac z kompaktu
    > na rzecz sporo lepszej jakosci. W ogole to nie wiem czy nie poskladac dluzej
    > na G10.
    > Napisz wiec czy pochwalisz w cenie 1400zl wybor Caonona SX10 IS lub za 1800
    > G10.

    G 9/10, P6000, LX2/3... chyba tyle. Trochę więcej słabszych, dużo
    tańszych. Zacznij od zdjęć u stevesa za odniesienie biorąc to:
    http://www.steves-digicams.com/2007_reviews/canon_g9
    /samples/img_0065.jpg

    (Tak na marginesie, to jest imo najlepszy na dziś standard z małej
    matrycy (wciąż z g10), ale i tak wymaga resamplingu do ok. 6Mpx).
    Czy wykorzystasz potencjał trzykrotnie droższego G względem np. A1000
    (około 4Mpx realnych) to już sobie sam odpowiedz.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl