  • Data: 2009-07-26 13:39:48
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: "polopiusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawie dwa razy drożej za tą samą jakość. Za to szeroko.

    namieszales mi... z wyborem mam teraz niezla zagwozdke
    sadzilem ze jednak przychylisz sie do tego SX200 IS, ale skoro mowisz ze
    niewielka roznica to odpuszcze.
    a co powiesz na SX10 IS?
    to i tak poza moim budzetem, ale skoro mam juz kupic i byc zadowolony to
    moge zrezygnowac z kompaktu
    na rzecz sporo lepszej jakosci. W ogole to nie wiem czy nie poskladac dluzej
    na G10.
    Napisz wiec czy pochwalisz w cenie 1400zl wybor Caonona SX10 IS lub za 1800
    G10.