  • Data: 2009-07-26 15:56:20
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4htgl$rel$3@news.wp.pl...
    > A tak, to prawda. Jak to było? ''Mójowanie'' (moja sigma :)

    a moze moj canon, bo to Ty ciagle chcesz udawadniac ze g z mala matryca i
    zmiennoogniskowym obiektywem jest wcale nie gorszy pod wzgledem jakosci
    zdjec niz sigma ze swoja matryca i staloogniskowym obiektywem (ktory jest na
    tyle dobry ze gdyby w cenie sigmy dp1 mozna bylo kupic stalke ktoraby tak
    rysowala to bym byl pierwszy w kolejce po nia) - chwytasz sie a to jakis
    resampli, a to ze sigma jest nienaturalnie ostra, a to tamto a to siamto.
    jak kon pod gore. i na koniec 'moja sigma'.

    teraz uzywam 40d z raczej budzetowym 17-85 i w odpowiedniej ogniskowej
    zdjecia z sigmy pod kazdym wzgledem bija fotki z ww. co do matryc to szumy
    na iso800 sa bardzo porownywalne (sigma ma max iso800), a ktory rodzaj
    matrycy jest lepszy to tez temat na osobna dyskusje. w kazdym razie
    oprogramowanie daje mozliwosc wywolywania sigmowskim rawow na podobnej
    zasadzie jak z matrycy bajerowskiej z interpolacja w rozdzielczosci pelnych
    14mpix.

    pozdrawiam
    piotrek