  • Data: 2009-07-26 12:05:43
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: "polopiusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. ciemny obiektyw

    wykorzystam zoom do max 3-4x wiec sadzilem ze w tym zakresie bedzie swiatlo
    kolo 4

    > 2. mała matryca /wielkosć fizyczna/

    a jest jakikolwiek kompakt z wieksza matryca?

    > 3. duuuży zoom kosztem jakości - po cholerę Ci taki zoom?

    wiesz, nie zalezy mi na tym zoomie, ale skoro odpowiada mi cala reszta,
    sadzilem ze skoro producent wali taki zoom to obiektyw w zakresie 28-105
    trzyma jansoc na dobrym poziomie 2.8-3,5

    > Poleciłbym Ci z czystym sumieniem Panasonica LX3 ale znacznie
    > przekracza twój budżet.

    ktos polecal lx2 ale nie znam zupelnie sprzetu wiec ciezko tak w ciemno
    wchodzic