  • Data: 2009-07-26 08:55:35
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    polopiusz pisze:
    > -na 99% ma być Canon, chyba, że ktoś przekona mnie do czego innego co tak
    > pieknie rysuje

    Zawsze gardziłem jakiemukolwiek ustosunkowaniu się do nazw producentów,
    ale od niedawna coś każe mi głosić ''byle nie canon''.

    > -obiektyw musi być na tyle jasny, żeby przy zoomie 4x w słoneczny dzień nie
    > wymuszuał statywu,

    No to każdy.

    > wole raczej jasny obiektyw niz bzdury w postaci stabilizatorow
    > mechanicznych czy elektronicznych

    Nie ignoruj największego i najbardziej pomocnego wynalazku ostatnich
    czasów (nie ma stabilizatorów programowych, to tylko inna nazwa na
    zwiększoną czułość i ewentualne otwieranie przysłony)

    > -zoom optyczny max. 4x moze byc 3x

    A nie jakość rysowania? Zawsze myślałem, że to jest ważne i pokrycie
    potrzebnego zakresu ogniskowych, a nie wychodzenie od tyłu z
    nicniemówiącym marketingowym parametrem.

    > -format zapisu 4:3, 3:2 oraz 16:9

    Każdy to ma. Chyba że chcesz od razu w aparacie.

    A odpowiedź brzmi: chyba nie ma. Czterocyfrowe ''A'' canona są najbliżej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl