  • 1. Data: 2009-06-09 14:42:35
    Temat: Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    Kazimierz Dolny nad Wisłą. Urokliwy zakątek od wielu lat zaatakowany
    stadami turystów. Czy jest zrozumienie tego miejsca? Czy jest próba
    symbiozy z tym miejscem?
    Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

    Zapraszam ...
    Piotr Banachowicz
    www.piotrbanachowicz.com

    A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =37

  • 2. Data: 2009-06-09 15:28:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    PiotrBanachowicz.com pisze:
> [...]
    > symbiozy z tym miejscem?
    > Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

    Też mnie śmietniki denerwują. Kiedy chcę coś wyrzucić, to żadnego w
    pobliżu nie ma, a jak chcę zrobić zdjęcie, to zawsze w pobliżu mocnego
    punktu kadru znajdzie się jeden, a taki ładny kadr by był ;)

    To chyba nieuchronne, jeśli chodzi o miejsca turystyczne, chociaż można
    to zrobić trochę bardziej cywilizowanie, mniej nachalnie, ale Polska i
    tak jest okropnie zeszpecona budownictwem ostatnich 60 lat.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 3. Data: 2009-06-09 15:50:47
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 07:42:35 -0700 (PDT), PiotrBanachowicz.com napisał(a):

    > Zapraszam ...
    >
    > A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =37

    Coz, zalozyles pewna teze a potem ja konsekwentnie udowodniles wspomagajac
    sie obrobka (filtr blech?). Mnie sie nie podoba. Za tendencyjnosc. Za
    udowadnianie na sile zalozonej tezy. ... Brzydkie zdjecia kazdy umie
    zrobic. Postaw sobie trudniejsze zadanie - pokaz ze Kazimierz wciaz jest
    ciekawy i atrakcyjny.

    Kyniu

  • 4. Data: 2009-06-09 16:30:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "PiotrBanachowicz.com" napisał
[...]

    Jeśli to:
    http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=37&pos=24 prowadzi do
    miejsca, którego nazwanie mianem 'sracz' jest pieszczotliwym określeniem, to
    pewnie mało się zmieniło.
    Niestety - uprawianie u nas turystyki krajoznawczej jest wyłącznie dla ludzi
    o nerwach ze stali.
    Lub o zerowej wrażliwości estetycznej.

    Gustowne fajansy (czyt. śmietniki) też już nie raz sprawiały, że chowałem
    aparat z powrotem do plecaka.

    Fakt, zdjęcia są przerysowane ale moim zdaniem współgrają z realiami
    Kazimierza idealnie.
    I tak pół biedy, że w samym środku nie ma jakiejś asfalciarni czy innej
    rzeźni z kominem przewyższającym Górę Zamkową, co nie byłoby niemożliwe ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-06-09 17:06:09
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Kyniu pisze:

    > Coz, zalozyles pewna teze a potem ja konsekwentnie udowodniles wspomagajac
    > sie obrobka (filtr blech?). Mnie sie nie podoba.

    Jak dla mnie to obróbka właśnie położyła foty do końca.

    --
    f1969

  • 6. Data: 2009-06-09 18:46:07
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Jeśli są w nim tylko śmietniki, WC i stare rudery to nie. O zdjęcia nie
    pytałes ale na moje amatorskie oko to są za bardzo skontrastowane - m.in
    zdjęcie 13 to spora przesada.

  • 7. Data: 2009-06-09 21:28:47
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    Nadal :)
    a co do 13tki to masacraaa :0

  • 8. Data: 2009-06-10 06:05:24
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Czy Wenecja, Rzym, Paryż, Londyn, Barcelona, Wiedeń, Kraków są ciągle
    piękne?
    Wszędzie są takie miejsca, jak na Twoich fotografiach. Czy czegoś to
    dowodzi?

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 9. Data: 2009-06-10 06:33:03
    Od: j...@u...at

    On 10 Jun., 08:05, jurski <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > piękne?
    > Wszędzie są takie miejsca, jak na Twoich fotografiach. Czy czegoś to

    to jest urok fotografii.

    kazdy moze sobie zalozyc strone w internecie, zatytuowac ja "
    Photography"
    zamieszczac swoje zdjecia i w ten sposob zostac artysta lub jeszcze
    lepiej "Photographer artist".

    to jednak podnosi jakosc zycia duchowego czyli nie ma sie co oburzac
    - w sumie cos b pozytywnego.

    a zdjecia maja to do siebie , ze interesuja tylko ich autora i ew.
    osobe biorace udzial.
    na ogol pozostalym sa one obojetne , a dla kolegow po kamerze zawsze
    beznadziejne.

  • 10. Data: 2009-06-10 07:16:53
    Od: "CZN" <c...@w...pl>

    >A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =37

    To ja.

    "Malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych...
    Nie ukrywali oni brzydoty swoich modeli - ale ukazywali ich pie-kno...."

    >Czy jest zrozumienie tego miejsca? Czy jest próba
    >symbiozy z tym miejscem?
    >Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

    Pytanie jest tendencyjne?
    Kazimierz jest dla mnie miejscem magicznym.
    Glownie dlatego ze staram sie tam jezdzic glownie wczesna wiosna lub pozna
    jasienia.
    Dzieki temu omijam dzikie tlumy szukajace jaskini smoka czy tych tezni......

    Proponuje tez wycieczke (piesza) w promieniu 10km wokol Kazimierza.
    tam jeszcze conieco zostalo nienaruszone - choc wiekszosc gruntow juz
    wyprzedana.

    MCDonald w kamieniolomach upadl - czy jednak?

    PS. poczytajcie oficjallebsajt i skonfrontujcie z Kazimierzanami.
    Sa tak rozzaleni ze chetnie sie dziela informacjami co tam naprawde sie
    dzieje.
    pozdrawiam
    cezane