  • 1. Data: 2009-06-09 09:00:34
    Temat: Lumix DMC-FT1 - ktos ma? Bo zastanawiam sie nad kupnem...
    Od: g...@g...com

    Interesuje mnie kompakt z szerokim katem, odporny na wode i zle
    traktowanie, krecacy ladnie filmy. I znalazlem ten model. Alternatywy
    wlasciwie nie widac...
    Bylby idealem, gdyby mial RAW, ale jakos przeboleje ten brak...

    Ktos moglby sie podzielic opinia o tym modelu? Chetnie poczytam.
    Z gory dziekuje!
    Bartek

  • 2. Data: 2009-06-09 20:37:19
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    > Bylby idealem, gdyby mial RAW, ale jakos przeboleje ten brak...
    >
    > Ktos moglby sie podzielic opinia o tym modelu? Chetnie poczytam.
    Jutro będę miał, właśnie sobie sprawiłem.
    Potrzebowałem czegoś na żagle/narty - w zeszłym roku lustrzanki omal nie
    utopiłem.

    Też szukałem szerokiego kąta. Filmy były drugorzędne.
    Ale jak jest HD to fajnie.
    Nie wiem czy ma RAW ale osobiście mi to nie jest potrzebne.

    W mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu sprawdzi się w bojach na
    mazurach. Zapytaj po 20stym:)

    Darek

  • 3. Data: 2009-06-10 05:05:29
    Od: g...@g...com

    On 9 Cze, 22:37, "Sied@r" <s...@d...lub.pl> wrote:

> [...]
    > Nie wiem czy ma RAW ale osobiście mi to nie jest potrzebne.
    >
    > W mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu sprawdzi się w bojach na

    OK, zapytam po 20stym:]
    A czy ktos juz posiada i moglby podzielic sie wrazeniami??

  • 4. Data: 2009-06-10 07:01:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Interesuje mnie kompakt z szerokim katem, odporny na wode i zle
    > traktowanie, krecacy ladnie filmy. I znalazlem ten model.
    > Alternatywy
    > wlasciwie nie widac...

    To przedwczoraj padlo, trzeba czytac grupe :-)
    http://www.optyczne.pl/1.1-Test-Test_aparat%C3%B3w_p
    odwodnych.html

    J.

  • 5. Data: 2009-06-10 07:16:08
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    > To przedwczoraj padlo, trzeba czytac grupe :-)
    > http://www.optyczne.pl/1.1-Test-Test_aparat%C3%B3w_p
    odwodnych.html

    No wlasnie, a ja tylko jak cos potrzebuje to do Grupy sie zwracam:]
    Dzieki za link - na pewno poczytam; ale nie m to jak opinie "zwyklych
    userow":]