  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?
    Date: Tue, 9 Jun 2009 18:30:48 +0200

    Użytkownik "PiotrBanachowicz.com" napisał
    Kazimierz Dolny nad Wisłą. Urokliwy zakątek od wielu lat zaatakowany
    stadami turystów. Czy jest zrozumienie tego miejsca? Czy jest próba
    symbiozy z tym miejscem?
    Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

    Jeśli to:
    http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=37&pos=24 prowadzi do
    miejsca, którego nazwanie mianem 'sracz' jest pieszczotliwym określeniem, to
    pewnie mało się zmieniło.
    Niestety - uprawianie u nas turystyki krajoznawczej jest wyłącznie dla ludzi
    o nerwach ze stali.
    Lub o zerowej wrażliwości estetycznej.

    Gustowne fajansy (czyt. śmietniki) też już nie raz sprawiały, że chowałem
    aparat z powrotem do plecaka.

    Fakt, zdjęcia są przerysowane ale moim zdaniem współgrają z realiami
    Kazimierza idealnie.
    I tak pół biedy, że w samym środku nie ma jakiejś asfalciarni czy innej
    rzeźni z kominem przewyższającym Górę Zamkową, co nie byłoby niemożliwe ; )

    adam