-
X-Received: by 2002:a81:6e42:: with SMTP id j63mr18364760ywc.180.1572388369043; Tue,
29 Oct 2019 15:32:49 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:6e42:: with SMTP id j63mr18364760ywc.180.1572388369043; Tue,
29 Oct 2019 15:32:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!j16no1807074qtl.0!news-out.google.com!x9ni501qti.1!nntp.googl
e.com!j16no1807072qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 29 Oct 2019 15:32:48 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <qpacqf$2jdiq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <5db3f01f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<qp1car$62e$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<qp7q9l$1uddq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5db7f21b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<qp9s09$2ipci$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5db8966e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<qpacqf$2jdiq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Cztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogach
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 29 Oct 2019 22:32:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2717
X-Received-Body-CRC: 1745800202
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664724
[ ukryj nagłówki ]Oczywiscie ze powinna być sygnalizacja na zadanie jak jest więcej niż jeden pas. Na
dodatek sprzężona z radarem w taki sposób że jak pojazd przekracza w takim miejscu
prędkość dopuszczalna to włącza mu się światło czerwone nawet jak nie ma pieszych
chcacych przejsc. Powinno to działać przy minimalnym przekroczeniu predkosci bo mnie
miało by charakteru fiskalnego. Do tego można dostawić aparat fotograficzny albo
kamerę zeby rejestrowala potencjalne przejazdy przy czerwonym świetle. I za to byla
by już kara. Inna kamera powinna rejestrować pieszych nie stosujących się do koloru
światła. Prawie wszyscy mamy już jakiś dokument ze zdjeciem biometrycznym i
odszukanie pieszego powinno być równie proste jak samochodu po numerach. Dlaczego
piesi też do karania. Na zasadzie rownoprawnosci gwarantowanej przez konstytucję. Do
tego nieustanna akcja informacyjna w tv i radiu.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.19 00:07 mk4
- 30.10.19 04:41 BronkL
- 30.10.19 05:39 Shrek
- 30.10.19 11:53 ąćęłńóśźż
- 30.10.19 12:18 Zenek Kapelinder
- 30.10.19 12:54 Liwiusz
- 30.10.19 13:20 BronkL
- 30.10.19 14:35 Kviat
- 30.10.19 15:19 BronkL
- 30.10.19 15:38 WS
- 30.10.19 17:50 Kviat
- 30.10.19 17:55 Kviat
- 30.10.19 17:57 Zenek Kapelinder
- 30.10.19 18:08 BronkL
- 30.10.19 18:20 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=