-
X-Received: by 2002:a25:7401:: with SMTP id p1mr821084ybc.26.1572385087628; Tue, 29
Oct 2019 14:38:07 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:7401:: with SMTP id p1mr821084ybc.26.1572385087628; Tue, 29
Oct 2019 14:38:07 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net
!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no1675442qtl.0!news
-out.google.com!x9ni497qti.1!nntp.google.com!j16no1675434qtl.0!postnews.google.
com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 29 Oct 2019 14:38:07 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5db8a8ed$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <5db3f01f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<qp1car$62e$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<qp7q9l$1uddq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5db7f21b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5db8541e$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
<5db88ec1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<qpa4ct$1pto$1@gioia.aioe.org>
<5db89bae$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <qpa778$7eg$1@gioia.aioe.org>
<5db8a8ed$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Cztery. art. 49 Kodeksu Drogowego.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 29 Oct 2019 21:38:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664712
[ ukryj nagłówki ]Ręce opadają ze ktos sie bierze za interpretację przepisów a nie ma pojęcia co w nich
napisane. Jesli zatrzymanie przed przejsciem na które chce wejsc pieszy mogło być
legalne to musiałby istnieć taki zapis w kodeksie drogowym. Ten pan lansuje prawo
powielaczowe. Zapomniał że było ono podstawa w PRL.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.19 23:00 mk4
- 29.10.19 23:08 mk4
- 29.10.19 23:32 Zenek Kapelinder
- 30.10.19 00:07 mk4
- 30.10.19 04:41 BronkL
- 30.10.19 05:39 Shrek
- 30.10.19 11:53 ąćęłńóśźż
- 30.10.19 12:18 Zenek Kapelinder
- 30.10.19 12:54 Liwiusz
- 30.10.19 13:20 BronkL
- 30.10.19 14:35 Kviat
- 30.10.19 15:19 BronkL
- 30.10.19 15:38 WS
- 30.10.19 17:50 Kviat
- 30.10.19 17:55 Kviat
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A