  • 31. Data: 2010-02-25 10:40:21
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Mnie nei przeszkadza i naprawde nie musze miec torentow w tle podczas
    > grania w NFS

    A ja lubię mieć GPS trackera w tle podczas gdy piszę smsa, dzwonię,
    blablabla. Wielozadaniowość jest potrzebna i koniec!

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 32. Data: 2010-02-25 10:40:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A ja lubię mieć GPS trackera w tle podczas gdy piszę smsa, dzwonię,
    > blablabla. Wielozadaniowość jest potrzebna i koniec!

    GPS Tracker to jakis fetysz :) tracisz swiadomosc gdzie byles podczas
    spaceru ?

    A tak serio jak ktos ma taka potrzebe kupuje system ktory to potrafi to
    proste. 40mln osob nie potrzebuje z tego widac.

  • 33. Data: 2010-02-25 10:41:05
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co
    > kazdy telefon z EDGE. Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to
    > znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

    EDGE to 247kbps a nie 125, więc chyba jakiś lipny ten EDGE.

  • 34. Data: 2010-02-25 10:41:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > EDGE to 247kbps a nie 125, więc chyba jakiś lipny ten EDGE.

    Teoretycznie.... a teraz pokaz mi realny telefon ktory
    wyciaga wiecej niz 125kb/s (4k analy downlinku)

    To jest tak samo jak z HSDPA z 7 czy 14Mb/s ktorych nikt nie widzial

  • 35. Data: 2010-02-25 10:52:30
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    >
    > A tak serio jak ktos ma taka potrzebe kupuje system ktory to potrafi to
    > proste. 40mln osob nie potrzebuje z tego widac.

    Chodzę do pracy codziennie i jest to spory spacerek, więc traktuję to
    jako moją dzienną dawkę wysiłku fizycznego. GPS tracker pracuje po to,
    żeby wiedzieć jaką odległość pokonałem w jakim czasie, prędkość, tempo,
    kalorie itd. Sprawdzam też różne opcje trasy żeby znaleźć optymalną a
    nie wszystkie ścieżeczki są na mapach, żeby sprawdzić.

  • 36. Data: 2010-02-25 11:10:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    SE wypadł mi z ręki walnął o betonowe schody i sturlał sie pół piętra w dół.
    Nawet obudowa nie pękła.

  • 37. Data: 2010-02-25 11:13:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > SE wypadł mi z ręki walnął o betonowe schody i sturlał sie pół piętra w
    > dół. Nawet obudowa nie pękła.

    Wiesz mi Ericsson T10 spadl klatka schodowa szybek 12 metrow i rozlecial
    sie ale ... po zlozeniu dzialal poza ukruszonym kawalkiem obudowy

  • 38. Data: 2010-02-25 11:30:44
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Ja rzuciłem nokia 6210 w betonowa sciane (mocno). Troche jeden róg był
    porysowany ale gdybym o tym nie wiedział to bym pewnie nawet nie zauważył.
    Trzeba było
    tylko baterie założyć bo wypadła. Ale fakt, że takich telefonów już nie
    robią. Te nowe to
    od używania potrafią się rozpaść.

  • 39. Data: 2010-02-25 12:26:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w

    > Wiesz ja tam widze peknieta klapke ale to akurat zaden argument
    > bo sila uderzenia mogla byc bardzo duza.

    Wazne ze wkladasz baterie i mozesz np wezwac pomoc.
    A klapke sobie dokupisz .. choc ciekaw jestem jak ty tam
    dostrzegles ze peknieta :-)

    > Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
    > procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
    > kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

    Poprosimy jednak filmik Apple test centre, albo lepiej z
    niezaleznego laboratorium porownujacego oba telefony :-)

    Choc po prawdzie to Apple musi cos takiego miec, za dlugo robi
    ipody.

    J.

  • 40. Data: 2010-02-25 12:27:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wiesz mi Ericsson T10 spadl klatka schodowa szybek 12 metrow i
    > rozlecial sie ale ... po zlozeniu dzialal poza ukruszonym
    > kawalkiem obudowy

    To czekamy na film z takiego testu iphona :-)

    J.