  • 1. Data: 2010-02-24 14:09:11
    Temat: Play i jakosc sieci 2G - polecam naprawde interesujący downlink
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    iPhone 2G i jakość sieci Play oraz Plus w centrum Warszawy. To co dzieje
    się w paśmie 2G w Play to żart jakich mało. Ja rozumiem wszystko, nowy
    gracz, pasmo potrzebne dla voice, ale permanentne 8kb/s to chyba lekka
    przesada jak na multimedialnego operatora? Na 3G świat się nie kończy i
    czasami ktoś chciałby coś zobaczyć w internecie po 2G. Zapraszam do
    obejrzenia dwóch zrzutów ekranu. Pierwszy to Play drugi Plus. Wkrótce
    planuje test w wielu miejscach sieci 3G i zobaczymy czy tam jest lepiej.
    Przy okazji upload jest w Play identyczny jak w Plus i praktycznie maks
    technologii EDGE, co pokazuje iż to downlink w Play jest zwyczajnie
    zapchany.

    http://teleklony.pl/wp/?p=476

  • 2. Data: 2010-02-25 06:55:00
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

> [...]
    > Przy okazji upload jest w Play identyczny jak w Plus i praktycznie maks
    > technologii EDGE, co pokazuje iż to downlink w Play jest zwyczajnie

    Jakieś reklamy tam masz