  • 91. Data: 2010-02-26 10:10:13
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 10:49:50 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Masz racje wszystkie iphony nie dzialaja a w Appstore kupuja klienci
    >HTC. No ale jaks ie szafy rakowe wozi autobusem to stan iphonow nie dziwi

    Wiesz cio iJasiu? Myślałem że z Toba można o konkretnych rzeczach i
    problemach porozmawiać. Jak widać po powyższej odpoeiedzi na mój post
    opisujący konkretną sytuację - niestety myliłem się. Klapki Ci na oczy
    opadły i żyjesz w swoim wyimaginowanym światku. Żyj tam dalej. Ja z
    koniem który nie przyjmuje do wiadomości faktów kopać się nie
    zamierzam.Ląduj więc tam gdzi etwoje miejsce - sio do KF-a.

    Zdrówko

  • 92. Data: 2010-02-26 10:10:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > koniem który nie przyjmuje do wiadomości faktów kopać się nie
    > zamierzam.Ląduj więc tam gdzi etwoje miejsce - sio do KF-a.

    Drogi Macku... co sie "szafom" rakowym nie kłania. Ekstrapolacja 3
    przypadkow "sluzbowych telefonow" to nie jest obiektywna prawda.
    Pozatym przeczysz sobie strasznie, niedalej jak 1 miesiac temu pisałes
    ze nikt ich w firmie nie uzywa i leza w szufladzie... to jednak widze ze
    uzywa.

  • 93. Data: 2010-02-26 10:15:37
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hm85dv$c35$3@news.onet.pl:

    > No i nie daj boze wejsc do kosciola po drodze ze szkoly z dzwonkiem na
    > maska :) Czy to fukncja OS ? Tak sobie mysle ze fajnie gdyby to bylo
    > z GPSem powiazane.

    Strata energii. Profile są zmienia wg równych kreteriów, które mozna łaczyć
    bądź wykluczać. Zamiast GPS fon używa identyfikatorów nadajników operatora.

    > Tak oczywiscie nie zauwazyles jak zabraklo ci juz guzikow do zmapowania

    Dlatego profile zmieniają się automatycznie na podstwie mojej lokacji
    odczytanej ze BTSu operatora. A w iphone ile guzików może zmapować?
    Możesz coś innego przypisać pod ten guzik zamiast zmieniania profili?

    >:) Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek
    > wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje"
    > 8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy

    Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po
    północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy
    o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 94. Data: 2010-02-26 10:16:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > bądź wykluczać. Zamiast GPS fon używa identyfikatorów nadajników operatora.

    Mozna nazwe aplikacji o ktorj mowa bo nie jest to czesc systemu.
    Pewnie wkrotce bedzie i na Androida.

    > Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po
    > północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy
    > o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

    Zewnetrzna aplikacja, jaka ma nazwe. Ciekawe czy jest juz na Androida.

  • 95. Data: 2010-02-26 10:32:55
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hm8767$hrg$1@news.onet.pl:

    > Zewnetrzna aplikacja, jaka ma nazwe. Ciekawe czy jest juz na Androida.

    http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/about

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 96. Data: 2010-02-26 10:34:29
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hm86s0$evp$4@news.onet.pl:

    > Drogi Macku... co sie "szafom" rakowym nie kłania. Ekstrapolacja 3

    Skąd wytrzaśnąłes te szafy? O co chodzi?

> [...]
    > Pozatym przeczysz sobie strasznie, niedalej jak 1 miesiac temu pisałes
    > ze nikt ich w firmie nie uzywa i leza w szufladzie... to jednak widze ze

    Jak mają rozwalone ekrany to nie dziwota że wylądowały w szufladzie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 97. Data: 2010-02-26 10:41:47
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 11:10:42 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

> [...]
    >Pozatym przeczysz sobie strasznie, niedalej jak 1 miesiac temu pisałes
    >ze nikt ich w firmie nie uzywa i leza w szufladzie... to jednak widze ze

    I dobrze że poczekałem zanim w KF-a Cię wrzuciłem bo jakoś miałem
    przeczucie że znów coś palniesz i trezba będzie prostować
    przeinaczenia. No i złapałem Cię na kłamstwie. Bo ja wcześniej pisałem
    że mam jednego iPhone-a który leży jako zapas w szufladzie natomiast
    że kilka innych mają moi współpracownicy. I ostatnio pisałem o tym nie
    "niedalej jak 1 miesiąc temu" tylko prawie półtora miesiąca temu -
    dokładnei 13 stycznia. A pod koniec października opisywałem historię z
    prawnikami z mojej firmy którzy nacięli się na reklamę produkótw
    Apple-a po czym szybko przeszli na inny sprzęt. Jak odszuklasz tego
    posta to tam jest też napisane kto u mnie w firmie (jeśli chodzi o
    specjalistów) używa telefonów Apple-a. Ty jak zwykle przeinaczyłeś
    moją wypowiedź. O szafie rackowej też się mijasz z prawdą bo nawet Ci
    się nie chciało sprawdzić w archiwum prw - co Ci kiedyś sugerowałem -
    kiedy i w jakiej sytuacji ten pomysł sie pojawił. Ale widze że Ty jak
    "niedoścignionego" iPhone-a (którego w poprzedniej wersji niedawno się
    dopiero dorobiłeś bo wcześneij sam pisałeś że masz wyłacznie iTouch-a
    wiec rozumiem poniekąd Twoją fascynacje nowością ) tak i wyrwanego z
    kontekstu (i na dodatek z polemiki ze mną) hasła "szafa rackowa" żeś
    sie uczepił rzep psiego ogona.

    Przepraszam grupowiczów za moze niepotrzebny post ale ciężko się
    powstrzymać ze sprostowaniem gdy iJasiu kłamie na mój temat.

    Zdrówko

  • 98. Data: 2010-02-26 10:46:57
    Od: Grzegorz Lament <g...@g...com>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:03:29 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Moze jednak sprawdzisz dlaczego HTC Legend ma obudowe w jednym kawalku.
    > Wlasnie po to by byl trwaly. Skoro Pan Prezes zaczal prezentacje od
    > rzucenia nim to chyba to wazna cecha nie ?

    Zapraszam Cię na jakąś strzelankę paintballową, strzelę Cię dwoma kulkami
    - jedną zimową, która w takich warunkach jak teraz z pewnością się nie
    rozpadnie i jedną turniejową, dającą 100% gwarancję, że się rozleci w
    kontakcie z Twoim ciałem.
    Urządzenia, które rozpadają się przy upadku rozpraszają energię
    zderzenia, w zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie
    dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonów z pajęczyną na
    wyświetlaczu.

  • 99. Data: 2010-02-26 10:47:25
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 10:34:29 +0000 (UTC), Adramelech
    <a...@t...nie.ma> wrote:

    >Jak mają rozwalone ekrany to nie dziwota że wylądowały w szufladzie.

    Poszperaj w archiwum prw. Z grubsza chodizło o to że grupa oszołomów
    lansowała pomysł ze po mieście to powinieneś poruszać sie tylko
    komunkikacja miejską. I nieważne czy jedziesz sam czy np. masz tonę
    towaru do przewiezienia. W swej paranoi proponowali żeby większe
    towary wyyałać po mieście kurierem bo to niby szybciej i taniej miało
    być. Więc sobie z nich zażartowałem że ja do klienta to powinienem
    jechac z szafą rackową na szelkach na plecahc i dodtakowo mieć dwa
    czekany w rękach żeby sie wspiąć do tramwaju czy Ikarusa. iJaś nie
    zrozumiał - zreszta nei czytał i nie brał udziąłu w dyskusji która
    b?ła parę lat temu tylko z polemiki ze mną sobie coś wyczytał - i
    sobie ubzdurał ze ja tak chcę jeździć. A jak iJasio sobie coś ubzdura
    - to sam wiesz - nie ma zmiłuj. On będzie twierdził że tak jest i
    kropka. A że z rzeczywiostosćia nie ma to nic wspólnego - tym gorzej
    dla rzeczywistości. ;-)

    Zdrówko

  • 100. Data: 2010-02-26 11:03:47
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    Grzegorz Lament pisze:

> [...]
    > zderzenia, w zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie
    > dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonów z pajęczyną na

    Panowie, a może byście już przestali crosspostować na p.c.o.a?

    Znudziło mi się oglądanie buców piszących o 'gejfonach' i onanizujących
    się przy pomocy posiadanego modelu $ulubionego_telefonu $jedynie_słusznej_marki.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Gabriel: ''Jerry, come here. If you were a soul, where would you
    hide?''
    Jerry: ''The hell away from you.''