  • 1. Data: 2010-02-25 08:51:43
    Temat: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli
    produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o
    ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona
    obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i
    postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

    http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)

    Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

  • 2. Data: 2010-02-25 09:21:02
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt
    > firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by
    > zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa.

    Ale takie filmiki to były już pokazywane ileś lat temu, Ameryki niestety znów
    nie odkryłeś, po co się cofasz?
    W dodatku na tamtych było pokazane jak iPhone lądował nie na frajerskiej
    wykładzinie tylko na chodniku, więc Twój filmik trochę lamerski, mogłeś się
    bardziej postarać, jeśli chciałeś na siłę coś udowodnić.
    A co do nokii, połowa modeli może w taki sam sposób spaść na dywan/wykładzinę.
    Żaden problem, przestań się podniecać.

  • 3. Data: 2010-02-25 09:22:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > A co do nokii, połowa modeli może w taki sam sposób spaść na
    > dywan/wykładzinę. Żaden problem, przestań się podniecać.

    Nie majacz... tylko pokaz na filmie swoja. Pozatym akurat rzucanie jest
    najmniej wazne w calym tym filmie. Tak wiem wszyscy zrobili by lepiej
    taki film te spiewke tez juz znam.

  • 4. Data: 2010-02-25 09:41:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    wielokreotnie e51 spadla mi z dwa razy wiekszej wysokosci (wys. kieszeni
    w koszuli) i za kazdym razem spadla na kabelki/beton/chodnik.

    Jest cala, dziala i nie ma pekniec w rogach jak ten Twoj 'superduper'
    iPhone ;)

    Rzuc tym iPhonem w siane (betonowa a nie obita wykladzina czy arrasem) -
    i potem pokaz :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-02-25 09:42:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    wielokreotnie e51 spadla mi z dwa razy wiekszej wysokosci (wys. kieszeni
    w koszuli) i za kazdym razem spadla na kafelki/beton/chodnik.

  • 6. Data: 2010-02-25 09:47:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AL pisze:

> [...]
    > w koszuli) i za kazdym razem spadla na kafelki/beton/chodnik.
    >
    > Jest cala, dziala i nie ma pekniec w rogach jak ten Twoj 'superduper'

    Masz na mysli telefon z 2 calowym lufcikiem ? A to porownanie.
    A tak serio E51 to jeden z niewielu solidnych telefonow w odroznieniu od
    nowych Nokii nawet E52 to plastik fantastic.

    Pozatym wielokrotnie spadla z kieszenii na czapce :) bedzie wyzej :)

  • 7. Data: 2010-02-25 09:47:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja
    > Nokia

    A rzucisz swoim ajfonem na 70m ?
    http://www.savonlinnafestivals.com/en_MMtulokset.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=zES6byXbOaE
    http://www.youtube.com/watch?v=MfelTEDDl8U
    http://www.youtube.com/watch?v=oKegeRTrCFo

    Czekamy na firmy z centrum testowego Apple :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-02-25 09:50:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
> [...]

    > http://www.youtube.com/watch?v=MfelTEDDl8U
    > http://www.youtube.com/watch?v=oKegeRTrCFo
    >
    > Czekamy na firmy z centrum testowego Apple :-)

    Centrum testowe Appla nie musi pokazywac jak Nokia ktora "udaje ze
    testuje". Z roku na rok Nokie sa coraz bardziej plastikowe niestety stad
    musza ludziom pokazywac ze ktos jednak cos sprawdza :)

    Pozatym po co dorabiacie ideologie do marnego filmu :)

  • 9. Data: 2010-02-25 09:51:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    >
    > A rzucisz swoim ajfonem na 70m ?
    > http://www.savonlinnafestivals.com/en_MMtulokset.htm
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=zES6byXbOaE

    3:24 Nokia N79 rozpada sie na kawaleczki :))
    Ciekawe z jaka sila uderzyla

  • 10. Data: 2010-02-25 10:02:25
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Przełącznik profili? Takie przełącznik to w 2001 roku miał Sony J5. Nie
    trzeba było z małym guziczkiem się bawić, tylko wystarczyło jog dialem
    dać w odwrotną stronę niż blokowanie klawiatury.

    To był 2001 rok.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.