  • 21. Data: 2010-02-25 10:31:51
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli
    > produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o
    > ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona
    > obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i
    > postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 22. Data: 2010-02-25 10:32:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze:

    > No i skladasz kawaleczki (znaczy obdowe, bateryjke i klapke) i nokia
    > dalej dziala ;)

    Wiesz ja tam widze peknieta klapke ale to akurat zaden argument bo sila
    uderzenia mogla byc bardzo duza. Dziwie sie ze to pokazali podobnie jak
    peknieta Nokie przy "skrecaniu" obudowy.

    > a iFon?
    > jak sie rozpadnie?
    > to juz....

    Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
    procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
    kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

  • 23. Data: 2010-02-25 10:33:48
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    owdown-iphone-3gs-vs-moto-droid-round-2/

    > Filmy/Zdjecia nie oddaja prawdy przykladowo moj filmik byl nakrecany
    > przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran
    > byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran
    > najwyzej klasy od 3 lat.

    MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może
    tylko poleżeć i pokwiczeć!

  • 24. Data: 2010-02-25 10:34:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może
    > tylko poleżeć i pokwiczeć!

    Rozdzielczosc nie wplywa ja "jakosc i widocznosc obrazu" owszem moze
    wplywac na szczegolowosc ale nie jestem zwolenikiem zamulania telefonu
    FVGA przy ekranach do 3,5cala.

    Powiem wiecej Samsung Omnia wcale nie odstawal od Diamonda ba nawet
    pytajac kogokolwiek lepiej odbiera 3,2 WVGA w Omni niz 2,8 VGA w
    Diamondzie ktory przez wysoka rozdzielczosc zamula .... na slabym
    Kalkozlomie

  • 25. Data: 2010-02-25 10:34:49
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zapewne iphona ma "bleble TM glass" raczej chodzilo mi o zwrocenie uwagi
    > na roznice miedzy ekranem wciskanym podatnym na uszkodzenia
    > mechaniczne a ekranem pojemnosciowym ktory jest ze szkla "wysokiej
    > jakosci" (szkla tam naprawde niewiele jest)

    A w Droidzie jest szkło! ;)

  • 26. Data: 2010-02-25 10:35:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A w Droidzie jest szkło! ;)

    Z krzemu ? To mowisz ze sie tlucze strasznie ?

  • 27. Data: 2010-02-25 10:35:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Buhahaha, wielozadaniowość jest dokładnie w takim stopniu w jakim być
    > powinna?
    >
    > Czy Ciebie kolego pojebało?

    Mnie nei przeszkadza i naprawde nie musze miec torentow w tle podczas
    grania w NFS

  • 28. Data: 2010-02-25 10:37:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

    iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co
    kazdy telefon z EDGE. Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to
    znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

  • 29. Data: 2010-02-25 10:38:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No tak, ale Droid ma 3.7"

    I owszem wiec WVGA w takim ekranie jest ok .. podobnie jak w HD2.

    Dla ekranow 3,2 cala wcale te VGA potrzebne nie jest wystarczy HVGA a
    dla 2,8 cala wystarczy QVGA. Nie ma potrzeby zamulac niepotrzebnie
    telefonu. Zreszta HTC juz przestalo pchac VGA do 2,8 cala

  • 30. Data: 2010-02-25 10:39:09
    Od: Szadzik <w...@o...pl>