  • 1. Data: 2010-02-25 10:08:08
    Temat: Ogólnioe jest git
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    I coraz bardziej mi się podoba.

    Esemesy do wszystkich bez limitu - free
    Rozmowy wewnątrz sieciowe bez limitu - free
    Na stacjonarne po 5gr
    Do wszystkich - 29gr (no, tu mogłoby być te 19gr)
    Internet na luzie bez ograniczania się (pakiet 500MB)

    Czego chcieć więcej?

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-02-25 10:16:12
    Temat: Re: Ogólnioe jest git
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > Na stacjonarne po 5gr
    > Do wszystkich - 29gr (no, tu mogłoby być te 19gr)
    > Internet na luzie bez ograniczania się (pakiet 500MB)

    A ile kosztują 'przyjaciele', którzy chcieliby z Tobą rozmawiać?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 3. Data: 2010-02-25 10:16:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    I coraz bardziej mi się podoba.

    >Esemesy do wszystkich bez limitu - free
    >Rozmowy wewnątrz sieciowe bez limitu - free

    W zasadzie to jednak nie free - tylko 30 zl / m-c

    No ale zaden inny prepaid tyle nie daje za te 30, nie mowiac juz o
    abonamencie. Pop po wprowadzeniu pakietu 1000 minut za 6 zl troszke dorownal
    a nawet roszke wyprzedzil Playa - ale to tylko jesli chodzi o polaczenia
    glosowe .

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-02-25 10:17:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Czego chcieć więcej?

    Ja chce jeszcze stacjonarny numer zintegrowany z Play Freshem z mozliwoscia
    przeniesienia od innego operatora.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-25 10:19:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >I coraz bardziej mi się podoba.

    I jeszcze - jak dla mnie sprawa istotna - w Playu Freshu masz wszystkie
    uslugi dodatkowe, jak oczekiwanie, zawieszenie czy konferencja. Tylko Play i
    Caefour Mova oferuja te uslugi w prepaidach - dla mnie np. to bardzo wazne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-02-25 10:36:45
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Piotr M rzecze:

    > Do wszystkich - 29gr (no, tu mogłoby być te 19gr)

    No w zasadzie jest mniej. Doładowania Play
    bez problemu można kupić za ok. 86% ceny (takiego
    mBank ze świecą szukać)- to już daje ceny rzędu 25 gr/min.
    Dodatkowo od niedawna pakiet 30 min do wszystkich za 6 zł.

    Jeśli ktoś wydzwania 60 min miesięcznie efektywną
    cenę może mieć ok. 21 gr/min.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 7. Data: 2010-02-25 10:43:46
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-02-2010 o 11:17:14 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Ja chce jeszcze stacjonarny numer zintegrowany z Play Freshem z
    > mozliwoscia
    > przeniesienia od innego operatora.

    Dokładnie :D
    Żeby inni mogli mnie łapać i gadać po voipie i też oczywiście za free :D
    I bez ograniczenia do jednego przekaźnika tylko na całą Polskę..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-02-25 11:14:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Dnia 25-02-2010 o 11:17:14 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >Żeby inni mogli mnie łapać i gadać po voipie i też oczywiście za free :D
    >I bez ograniczenia do jednego przekaźnika tylko na całą Polskę..

    Az tak to nie wiadomo, czy bedzie. W Erze stacjonarny mam realnie na
    obszarze ok 1000 km^2 - gdyby tak bylo w Playu to byloby bardzo dobrze -
    przy czym tu raczej nie sadze, zeby dopuscili dzialanie stacjonarnego w
    roamingu Playa. Musieliby sporo doplacac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-02-25 11:56:02
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-02-25 11:16, SDD pisze:
> [...]
    > a nawet roszke wyprzedzil Playa - ale to tylko jesli chodzi o polaczenia

    A w czym wyprzedził?
    Nie licząć ew. większej liczby osób w Orange w książce tel. Ale to już
    cecha osobnicza :)

    W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu,
    czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do
    wykupienia za 2x6 zł na m-c

  • 10. Data: 2010-02-25 12:05:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:08:08 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Czego chcieć więcej?

    Mowa o Pleju?
    Ja bym chciał, żeby na granicy własnego zasięgu, gdzie już naprawdę nie
    mogę rozmawiać, telefon się płynnie przełączał do Plusa, a nie trwał w
    błędnym założeniu, że "lepsze ciasne, ale własne".

    Mam sobie taką kartę, w sumie olałbym, ale nie oleję, bo mi się numer
    podoba -- jak Babcię kocham, przeniosę do Orąż.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd