  • 151. Data: 2010-03-08 21:49:06
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Marek <m...@w...kukuruku>

    Szadzik pisze:

    > Mam nadzieję, że nie dążysz do tego o czym myślę, bo mi tutaj się nasuwa
    > a każdy pijak to zło....

    Jak to było w jakieś polskiej komedii :)
    http://www.youtube.com/watch?v=WQcPlcDJhso
    Ale zbierzność przypadkowa :)

    --
    Pozdrawiam. Marek

  • 152. Data: 2010-03-08 21:59:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Marek pisze:

    > Jak to było w jakieś polskiej komedii :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=WQcPlcDJhso
    > Ale zbierzność przypadkowa :)

    Dokładnie stąd to skojarzenie, hehe, za dużo filmów ;)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 153. Data: 2010-03-09 06:26:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek pisze:

    > Jako rodzic odpowiem Ci tak: Uważam, że dzieci w piaskownicy mają mimikę
    > kapitalną!
    > A ty jesteś palant... i pijak, bo każdy palant to pijak.

    Buhahah moje dzieci pozdrawiaja Cie serdecznie. A ty przestan doszukiwac
    sie drugiego dna w slowie "ograniczone". Informuje ze polowa tej grupy
    zachowuje sie jak dzieci "moje zabawki sa lepsze od twoich a jak nie to
    sypne cie piaskiem w oczy".

  • 154. Data: 2010-03-09 06:27:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Dokładnie stąd to skojarzenie, hehe, za dużo filmów ;)

    Kazdy inteligetny czlowiek raczej ten film ogladal. Wiec bez przesady...
    gdybys cytowal wojne polska-ruska to co innego tam to dopiero odmozdzacz

  • 155. Data: 2010-03-09 09:17:24
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Kazdy inteligetny czlowiek raczej ten film ogladal. Wiec bez przesady...
    > gdybys cytowal wojne polska-ruska to co innego tam to dopiero odmozdzacz

    Tp że każdy oglądał, nie znaczy, że każdy pamięta - kompletnie dwie
    różne rzeczy.