  • 1. Data: 2010-02-24 18:04:26
    Temat: W jakiej kolejności powstawały sieci komórkowe?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy może ktoś wie, w jakiej kolejności powstawały poszczególne sieci
    komórkowe? Już na początku mam wątpliwości, co było pierwsze - Era czy
    Plus. Potem wiadomo, Idea. Potem chyba Heyah, a zaraz za nim Sami Swoi.
    Potem był chyba Mobilking, a później...?

    myAvon
    Carrefour Mova
    mBank mobile
    tuBiedronka
    Cyfrowy Polsat
    GaduAir
    Netia
    You&MNI
    wRodzinie
    Aster

    Czy to dobra kolejność?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-02-24 18:28:03
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Grzexs nadaje:

    > Czy może ktoś wie, w jakiej kolejności powstawały poszczególne sieci
    > komórkowe?

    W Polsce jest 7 sieci komórkowych: Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel,
    PTK Centertel, P4, Aero2, Mobyland i Centernet. Reszta to brandy
    wirtualne.

  • 3. Data: 2010-02-24 18:48:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2010 JanKo <b...@m...tu> napisał/a:
    > Agent Grzexs nadaje:

    > W Polsce jest 7 sieci komórkowych: Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel,
    > PTK Centertel, P4, Aero2, Mobyland i Centernet. Reszta to brandy
    > wirtualne.

    W jakiej kolejności powstawały brandy wirtualne?

    MSPANC ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-02-24 18:59:37
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Grzexs pisze:

    > Już na początku mam wątpliwości, co było pierwsze - Era czy
    > Plus.

    I słusznie bo pierwszy był Centertel z analogowym NMT 450 (działa do
    dzisiaj na pomorzu ale wkrótce zostanie wyłączony nad czym ubolewają
    rybacy).
    Następnie:
    Era
    Plus
    Idea 1800 z późniejszą koncesją na 900
    TAK TAK
    Simplus

    i tutaj kolejność już mi się miesza.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2010-02-24 19:05:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 19:59:37 +0100, Flo napisał(a):

    > TAK TAK
    > Simplus

    simplus był dwa dni wcześniej, zresztą to nie są sieci tylko produkty

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-02-24 19:15:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-24 19:04, Grzexs wrote:
> [...]
    > Plus. Potem wiadomo, Idea. Potem chyba Heyah, a zaraz za nim Sami Swoi.
    > Potem był chyba Mobilking, a później...?

    WP Mobi +
    > Carrefour Mova
    > Cyfrowy Polsat
    Mediatel +
    > tuBiedronka
    > GaduAir
    > Aster
    > Netia
    > You&MNI
    > wRodzinie
    INEA
    Diallo

    > Czy to dobra kolejność?

    Pewien jestem pierwszych 3 i ostatnich 3 :-)

  • 7. Data: 2010-02-24 19:30:25
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-24 19:59, Flo wrote:

    > Następnie:
    > Era
    > Plus

    Ale plus pierwszy dostal koncesje stad mial 601, a Era jako druga wiec
    602. Sieci komercyjnie uruchomili w odwrotnej kolejnosci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2010-02-24 19:33:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    darnok pisze:

    > Ale plus pierwszy dostal koncesje stad mial 601, a Era jako druga wiec
    > 602. Sieci komercyjnie uruchomili w odwrotnej kolejnosci.

    Koncesje dostali razem w tym samym postepowaniu.
    Era oficjalnie wystartowała 16 wrzesnia a Plus 1 pazdziernika oba 1998r.

  • 9. Data: 2010-02-24 19:35:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Era oficjalnie wystartowała 16 wrzesnia a Plus 1 pazdziernika oba 1998r.

    1996

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-02-24 19:38:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > Koncesje dostali razem w tym samym postepowaniu.
    > Era oficjalnie wystartowała 16 wrzesnia a Plus 1 pazdziernika oba 1998r.

    1996.

    Z tym, ze Polkomtel dostal koncesje 1 lutego, a PTC - 26 lutego.

    MJ