  • Data: 2009-03-01 21:56:31
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Działają ci funkcje które dają dodatkowe aplikacje bez tych aplikacji?

    Ale u mnie działa, więc o co chodzi? Mam je odinstalować?

    > Wciąż jest to niezgodne z warunkami licencji SDK - co zresztą wypomnieli co
    > rozsądniejsi uzytkownicy w komentarzach. Równie dobrze któregoś pięknego
    > dnia może zniknąć z AppStore oraz z twojego telefonu - bo Wielki Stiw ma
    > taką możliwość.

    Ale masz jakiś url na to że już to kiedyś zrobił, czy sam prezentujesz
    trzeci rodzaj prawdy.

    > W jaki sposób przeciętny uzytkownik może sobie to zrobić? Jailbreak leży
    > poza możliwościami przeciętnego użytkownika.

    I jakoś np 27% nabywców iP w US to ponadprzeciętniacy i hackerzy?
    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=97528
    Widać że nie robiłeś tej operacji, albo jesteś na poziomie reszty amerykanów.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***