  • Data: 2009-03-01 23:13:41
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > W ten sposób to WM nie ma nawigacji bo trzeba zainstalować.
    nieprawda(przynajmniej nie do końca), niektóre wm mają programy do GPS.
    NA bank miał takie coś któryś eten, ale nie pamietam dokłanie. FAkt ze
    taka prawdziwa nawigacja t nie byłą, natomiast było to wiecej niż ma na
    starcie iPhone. Dalej idąc tą drogą, wiele telefonów z WM mozna kupić z
    autompą za naprawde niewielkie pieniądze. (np na allegro za mniej niż
    600zł) z iPhone za żadną kase tego nie zrobisz.

    > Tym bardziej że instalacja czegokolwiek na iP jest o wiele
    > prostrze niż na WM przez async.

    Tak w 5% lub nie w 95%. Z FrewwarePPC wywalane są programy do których
    autor nie dołącza .cab-ów. Caba sie sciaga, dwuklika i koniec. Caba sie
    przesyła między kolegami z telefonami z WM (po BT) dwuklika i koniec. TO
    JEST NAJPROSTSZA metoda. a ze mozna użyć trudniejszej? zapewne tak, ale
    kto z tego korzysta? Po co? Ty masz wybór na iPhone?

    > Ale umiesz podać jakie?
    "Im rich". takie hello world, za 999 usd. program został usunięty bez
    podania przyczyny, choć nie łamał regulaminu. autor miał sie sądzić, ale
    niewiem jak to sie skończyło. JA stawiam ze w regulaminie był zapis ze
    firma może usunąć program z następujacych przyczyn: (i tu była lista
    rozsądnych powodów) i "innych" (małymi literkami) tak wiec program
    podpadł z "innych" powodów. Tu chodzi o zasade, nie ilość.

    ja nie bardzo kumam o co chodzi. Czy mozna powiedzieć ze 27% nabywców
    załatwiło iPhona w taki sposób ze możliwe jest:

    kupienie iPhona w Erze, "zamieszanie(wspomniane27%)" i uruchomienie
    telefonu w Plusie, bez aktywacji, dalej "sciagniecie" (w dowolny sposób)
    aplikacji inaczej niż ze sklepu "iCośtam" i zainstalowanie jej w
    telefonie? również 100% pewność ze nigdy nikt niczego zdalnie nie
    zablokuje? I to wszystko bez utraty gwarancji....?

    ToMasz