  • Data: 2009-03-01 21:40:42
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    oj... Ochłońcie panowie, bo jak sie czyta listy _lekko_ wyrwane z
    kontekstu, to brzmi jak dyskusje przedszkolaków o hot-wheelsach (resorakach)

    > Wiesz ze pierwsza lepsza darmowa aplikacja appstore robi z iphona serwer
    > plikow dostepny via WWW z dowolnego miejsca na swiecie. ?

    super. tylko po co cos takego? W naszych warunkach, ktoś mi "wchodzi" na
    telefon przez www, czyli doi po gprsie, ssie energie z baterii zeby co?
    mptrójki sciagnąć? Nielepiej z innego kompa? Rozumiem np zdjęcie które
    tylo i wyłącznie znajduje sei na TYM telefonie. Tylko czemu je
    udostępniać nieokreślonej liczbie osób? Inaczej, skoro określonej to
    czemu nie emailem?

    Wystarczy pomyśleć o za i przeciw, przeprowadzić symulacje, a nie pisać
    ze "coś jest" "coś sie da.."

    Ja na Wm używam podobneg programu, ale na wifi. Jak już pisałem wgrywam
    na telefon mp3( w tym przypadku bajki dla dziecka) pokazuje fotki z
    telefonu na monitorze kompa - to ma praktyczne zastosowanie, i jest
    przydatne praktycznie wszystkim którzy rozumieją że transfer plików moze
    odbyć sie bez kabli i active sync. Ja, ani inny użytkownik WM nie robi z
    tego "hola", "czy wiesz ze...."

    Podobnie jest z multi touch. W Wm masz: full dotyk rysikiem, full dotyk
    palcem, optical mouse, klawiature hardwarową, i kombinacje. Naprawde
    jest wybór, i naprawde są możliwości. żeby obsługiwać kciukiem wybierasz
    telefon z optical mouse( omnia, i780) albo nowe htc, ale prawie zawsze
    masz (wyjątkiem jest omnia) rysik, którym trafisz w link na stronie www-
    palcem tego nie zrobisz. używajac kalwiatury hardwarowej na codzien
    przyspieszasz prace urządznia. ja jestem w stanie np zanotować termin
    prawie w czasie rozmowy z drugą osobą, (na żywo a nie - poczekaj
    zanotuje sobie, naklikam itp). To nie do wyjaśnienia bez "pomacania"
    A multi touch? co daje? powieksza obrazki. dziekuje. nie miałem jeszcze
    takiej potrzeby. Jak zrobie zdjęcie, to nie pokazuje go osobie która
    stoi obok mnie; jak wróce do domu/pracy tam jest komputer....
    Dalej czy aby do użycia mulitouch nie trzeba użyc 2 rąk? czy da sie
    trzymać telefon w jednej i jeszcze mieć 2 wolne palce? no chyba ze
    nosem... To flagowa (i słusznie) zaleta iPhona służąca czemuś
    konkretnemu? przyspiesza pisanie bardziej niż klawiatura hardwarowa?
    przyspiesza wybieranie numerów? uruchamianie programów? bajer i tyle!

    Jeszcze jedno. Wm ma swoje wady. ale nie róbcie z siebie błaznów, i nie
    piszcie ze nie WM nie działa i jest do dupy....
    ToMasz