  • Data: 2009-02-27 11:00:05
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalnie na stole :) czego uzytkownicy Touch Pr sobie oczywiscie nei
    > wyobrazaja bo ich cud techniki sie przewraca :) Tak wiem nikt nie pisze na
    > stoliku w barze tylko trzyma w raczkach pod blatem :) a fu

    Aaa, bo zapomniałem zapytać, ta klawiatura to będzie mocowana jakoś na
    sznurku do iphona co by się nie zgubiła i była pod ręką czy jak? Bo jak mnie
    najdzie ochota napisać maila np. w pociągu stojąc w przejściu albo autobusie
    to jak to mam zrobić na tej klawiaturze, prosić kogoś co bu mi iphona
    potrzymał żebym widział co pisze? :D Chyba, że to klawiatura gadżet do
    pokazówy np. w galerii przy kawie co by wszyscy w koło widzieli jaki się
    jest kozak, iphona ma i klawiature do tego, fiufiu. kosmos prawie. LOL