  • Data: 2009-02-27 11:12:43
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam nie wiem ile te zabawki kosztuje ale redachtory z MI mowia ze sie
    > przewraca

    Ahaaaa, znaczy się wiesz "palcem po mapie to ja chwile temu byłem na
    biegunie"
    Znacyz się jedno mamy z głowy, mówisz o czymś o czym nie masz bladego
    pojęcia.
    Tu mamy EOT.

    > Zartowalem z ta klawiatura BT bo to takie "geekowe"

    Aaa teraz żartujesz. No tak najprościej próbować niewygodną sprawe obrócić w
    żart. Żartem są Twoje argumenty przemawiające konkretnie w tej sprawie na
    korzyść iphona. Przyjąłem do wiadomości Twoją porażke. :D

    > No to jak nie korzystasz bo nigdy nie wyjmujez to wystarczy Ericsson T39 m

    No ale powiedz mi po co mam wyjmować telefon z kieszeni DO ROZMOWY mając
    słuchawke? Ale jakiś konkretny argument proszę?