  • Data: 2009-02-27 20:29:01
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przciez
    > to HTC ma "prawie" filmy (chrupiace jak dziadek ciasteczka chyba ze
    > zjedziemy z jakoscia)
    > To HTC ma "prawie" przegladarke

    W porównaniu do iPhone obsługuje Javę, Flash i do tego potrafi ściągać
    pliki.

    > To HTC ma "prawie" touch screen bez rysika

    Tylko dlatego, że nie ma ikonek na pół ekranu.
    Żaden problem zainstalować aplikację, która to zmieni, choć ja tego nie
    potrzebuję.

    > To HTC ma "prawie" nawigacje

    Ma każdą nawigację jaka tylko istnieje dla WM - czyli przynajmniej
    kilkadziesiąt róznych programów.
    iPhone nie ma wcale.

    > Wiec masz co prawda duzo ale "prawie" funkcji.

    Ale w odóróżnieniu do iPhone w ogóle je ma :)))

    > Nie mowiac o tym ze HTC jako telefon to jakas masakra jest

    Jako telefon posiada kilka zalet, których nie znajdziesz w wielu innych
    telefonach np.
    Możliwość prowadzenia rozmowy i jednoczesne wykonywanie odręcznych notatek
    dodatkowo z nagrywaniem.
    Możliwość wyłączenia mikrofonu w czasie rozmowy - ma to dla mnie duże
    znaczenie w czasie nasłuchiwania systemów alarmowych, które spięte są z
    mikrofonami wewnątrz budynków oraz domofonami. po prostu w chwili, kiedy
    prowadzę nasłuch potencjalny włamywacz nie wie o tym, ze jest nasłuchiwany,
    bo nie słyszy co ja w tym czasie mówię lub choćby wydaję inne odgłosy.
    Ma też świetny sposób wyszukiwania kontaktów.
    Dla przykładu, zeby wyszukać kontakt Jan Kowalski muszę wystukać na innym
    telefonie np. Nokii: 5266055666692555777755444
    Dla porównania ten sam kontak wyszukuję w HTC z WM wystukując 52656925754
    Albo skracajac i pisząc tylko "jako" czyli wystukując kolejno 5226
    Czy iPhone tak potrafi ?