  • Data: 2009-02-27 20:04:25
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykro mi ze tak strasznie zaczynasz dzien :)

    Przykro to dopiero będzie jak będę musiał spojrzeć, aby się dowiedzieć, że
    muszę się iść wysikać, a później jeszcze gdzie i jak mam to zrobić ;))))

    > Owszem tylko jest upierdliwe w codziennym korzystaniu

    Masz zupełną rację, ze jest okropnie upierdliwe, ponieważ nigdy go nie ma
    przy iPhone.
    Ja swój rysik mam zawsze w urządzeniu.

    > Oczywiscie rysuik jest bardziej naturalny od palcow ?

    Ciebie zapewne od najwcześniejszych lat dzieciństwa uczyli pisać "jak kurę -
    pazurem" :)
    Do pisania i notowania chyba bardziej naturalne jest używanie długopisu,
    ołówka lub czegoś co je zastępuje, np. rysik.

    > Dobrze moze lepsze bedzie ... to taki Kit-car jak zlozysz to moze nawet
    > dziala i jest fun ale i tak 90% gospodyn z gdanska zlozy sobie jaka
    > efemeryde i bedzie sie z nia meczyc nie przyznajac iz ten wypasiony
    > kit-car jest zwyklym bublem :)

    Bo ten Kit-Car jest dla tych co potrafią sami go sobie zaaranżować.
    Dla gospodyń z wiejskiego kółka recytatorskiego jest iPhone :)

    > A mozna kupic Mercedsa z salonu i jezdzic :)

    I zapewne ten mercedes występuje w jednej, jedynej słusznej wersji i tylko i
    wyłącznie w czarnym kolorze ? :))))
    Moim zdaniem znów zły argument.