  • Data: 2009-02-27 10:50:53
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:go8e09$na4$1@inews.gazeta.pl...

    > Pisac dwoma rekami oczywiscie na iphonie mozna a jakiz to problem :)

    Na czym, na tej pseudo wyświetlanej klawiaturze? No nie żartuj. A skoro jest
    taka cool to po co kombinują z klawiaturami zewnętrznymi. Widać jest
    zapotrzebowanie na rozwiązania jak w HTC :)))

    > A czy telefon HTC za 3000zł niemoglby stac na stole tylko przewraca sie
    > jak pijany ?

    To już za 3000? wcześniej było za 2000zł, ja kupiłem za 499 z AM. I nie
    przewraca sie. No popatrz jaki niefart.

    > Normalnie na stole :) czego uzytkownicy Touch Pr sobie oczywiscie nei
    > wyobrazaja bo ich cud techniki sie przewraca :) Tak wiem nikt nie pisze na
    > stoliku w barze tylko trzyma w raczkach pod blatem :) a fu

    Przyrosłeś do stolika na stałe? Będziesz nosił dwa pudełka, to takie cool?
    Będziesz kład te mini klawiature na stole obok iphona, a jak nie będzie
    stolika? Ja nie potrzebuje stolika aby pisać. I ile ta cool-owa klawiatura
    będzie kosztowac, też 0.99$ jak reszta w "sklepie" Aaaa no i nie ściągniesz
    jej sobie raczej via net, hehehee.

    > Przyrosłeś na stałe do samochodu ?

    A co to ma do rzeczy? Nie potrzebuje nawet wyjmować telefonu z kieszeni jak
    ktoś dzwoni, wystarczy mi słuchawka, po co mam trzymać coś przy uchu nawet
    idąc ulicą jak moge mieć wolne obie ręce i rozmawiać?