  • Data: 2009-02-27 13:59:29
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.02.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Ależ nie działa, Tobie się tak wydaje i upierasz się przy tym. Różnica jest
    > diametralna i niezaprzeczalna bo czujesz klawisze i nie musisz w nie
    > trafiać. Ja pisze nie patrząc na klawiature, dasz tak rade w ifonie? Zapewne
    > nie.

    Mam porównanie do np e61 - nie ma zbyt dużej różnicy do wpisania kilku znaków.
    Fakt muszę patrzeć, ale i na tą i na drugą. Na iphone trochę łatwiej bo się
    podświetla nad palcem.

    > I tu też bzdury gadasz, będziesz taką normalną klawiature woził ze sobą?

    Nie będę, bo jej nie mam i nie zamierzam mieć.

    > Bezdyskusyjnie jeżeli jej nie będziesz miał to wygodniejsza jest sprzętowa
    > klawiatura w HTC niż wirtualna w ifonie.

    Powiem tak: do wpisania sms czy 2 zdaniowej notatki to każda jest wystarczająca
    (jak chcę wbić 2 gwoździe to zrobię to rurką czy kamieniem)
    do _edycji dłuższego tekstu_ obie są jednakowo beznadziejne (jak moja praca
    polega na wbijaniu gwoździ to pójdę do sklepu po najlepszy młotek),
    więc jeśli mam perspektywę dłuższej edycji txt poza domem zabieram netbooka,
    a w domu zrobię to na desktopie.

    Jesli już zdarzyło by mi się koniecznie coś dłuższego zanotować i nie miałbym
    netbooka ani desktopa, to nagrałbym to na dyktafon (np w iphone) a później
    komfortowo przepisał na normalnej kbd. Sumaryczny czas i tak byłby mniejszy
    niż klepanie na kciukówce (nie mówiąc o edycji, korekcie, poprawkach itd)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***