  • Data: 2009-02-27 18:56:48
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tylko jakos ciezko w samym WM wydlubac liste aplikacji "po swojemu" czy
    > tak prozaiczna rzecz jak kolejnosci tych aplikacji.

    moze i tak. sęk w tym ze to tak jak byś chciał zeby w total commanderze
    było mozna ustawić pliki wg, rozmiaru, rozszerzenia, nazwy i "po
    swojemu" Jeśli ktoś inaczej sobie nie radzi - zgadzam się niedoruba. Ja
    natomiast programy z których czesto korzystam uruchamiam przez długie
    naciśniecie klawisza. Klawiszy mam narazie wiecej niz programów.

    TAka dygresja. O ile pamietam historie komputerów, systemy operacyjne
    (graficzne) zawsze dawały jakiegoś file managera. Ów program był
    cieniutki, mało logiczny i ogólnie do bani. ZAzwyczaj używało sie
    czegokolwiek innego, i to chyba we wszystkich spotkanych przezemnie w
    życiu systemach ( niemiałem nigdy maca) W ten sposób, systemowe file
    managery nie były zmianiane bo ci którzy ich używali naprawde nie
    potrzebowali niczego innego, a Ci którzy potrzebowali radzili sobie za
    pomocą poprzedników dzisiejszego total commandera.
    Z tym "startem" w WM jest podobnie. jest słabo konfigurowalne, stąd
    czesto zastępowane. Zastępowane tak czesto ze nikt (prawie) nie narzeka...

    > Ekran Today to moze sie podobal 7 lat temu teraz to zgroza ze az trzeba
    > go zakryc jakas imitacja.
    Ekran, godzina i to co wywali kalendarz. Szukałem czarnobiałego, ale po
    15 minutach stwierdziłęm ze nie istnieje lub szkoda wiecej czasu :) ,
    wiec mam wm domyślny

    A potrafisz dodac kontakt bez rysika i
    > nakladek ? ALbo zmienic ustawienia. ?

    cokolwiek sobie życzysz, genialne rozwiazanie z milionów laptopów -
    touch pad zminimalizowany do "optical mouse" :)

    > Kidy WM to dokladnie taki maluch z PRL :) dlubiesz dlubiesz a jak
    > wydlubiesz to sie powiesi i musisz zrobic hard reset

    sam - nigdy sie nie powiesił. JAk mu pomogłem - dziesiatki razy... :)
    ToMasz