  • Data: 2009-02-27 11:02:39
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na czym, na tej pseudo wyświetlanej klawiaturze? No nie żartuj. A skoro jest
    > taka cool to po co kombinują z klawiaturami zewnętrznymi. Widać jest
    > zapotrzebowanie na rozwiązania jak w HTC :)))

    Przeciez to nie Apple kombinuje tylko jakies

    > To już za 3000? wcześniej było za 2000zł, ja kupiłem za 499 z AM. I nie
    > przewraca sie. No popatrz jaki niefart.

    Ja tam nie wiem ile te zabawki kosztuje ale redachtory z MI mowia ze sie
    przewraca

    > Przyrosłeś do stolika na stałe? Będziesz nosił dwa pudełka, to takie cool?
    > Będziesz kład te mini klawiature na stole obok iphona, a jak nie będzie
    > stolika? Ja nie potrzebuje stolika aby pisać. I ile ta cool-owa klawiatura
    > będzie kosztowac, też 0.99$ jak reszta w "sklepie" Aaaa no i nie ściągniesz
    > jej sobie raczej via net, hehehee.

    Zartowalem z ta klawiatura BT bo to takie "geekowe"

    > A co to ma do rzeczy? Nie potrzebuje nawet wyjmować telefonu z kieszeni jak
    > ktoś dzwoni, wystarczy mi słuchawka, po co mam trzymać coś przy uchu nawet
    > idąc ulicą jak moge mieć wolne obie ręce i rozmawiać?

    No to jak nie korzystasz bo nigdy nie wyjmujez to wystarczy Ericsson T39 m

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/