  • Data: 2013-03-08 08:24:17
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-07 23:06, mk4 pisze:

    > No i co z tego? Skoro to sie rozni w roznych krajach to chyba jest to
    > granica w pewnym zakresie umowna, prawda?

    Nie, zasadniczo się nie różni - nigdzie nie ma 120km/h, jest maks.
    90km/h, a w miejscach krzyżowania się ruchu, przejść dla pieszych
    zabudowań itd. są stosowne ograniczenia, różne konstrukcje które
    fizycznie ograniczą prędkość w danym miejscu itd.

    > No i jeszcze margines ryzyka - a moze chcemy przyjac nieco mniejszy? Tym
    > "kompromisem" mozna sterowac w szerokich granicach przeciez?

    Nie, nie chcemy przyjmować mniejszego marginesu bezpieczeństwa.
    (...)