  • Data: 2013-03-08 12:42:40
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-08 11:28, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    (...)

    > Pomylilo ci sie - w Szwajcarii, nie w Autrii.

    Nie, nie pomyliło mi się. Szwajcaria to w ogóle specyficzna jest.

    > A widzisz ... homo sovieticus ? Jak powiedzieli, trudno, dostosuje sie.

    ROTFL - Ty nadal jeszcze o przepisach drogowych i bezpieczeństwie?
    Ja wiem, że na pms to prawie każdy jest specjalistą w tej materii
    i wie lepiej od sztabów bezpieczeństwa co jest lepsze dla wszystkich.

    > A wlasne zdanie gdzie ?

    Tam gdzie trzeba. To że się dostosowuję do przepisów nie świadczy
    o jego braku. Jak mam stosowne uzasadnienie to nawet z urzędnikami
    czy służbami powalczę. No, ale to co innego niż założenie, że tylko
    ja mam rację, moje zdanie jest zasadne itd., a przepisy głupie
    i tylko idioci jej tworzą i implementują. Oczywiści na złość
    kierowcom.

    > A skad wiesz ze nie kosmici ustalili te przepisy ?

    W zasadzie mi jest to obojętne, póki działa to na korzyść społeczeństwa.

    > daje przyklady ze to nie jest "najlepsza predkosc", tylko ktos narzucil.

    A co to ma do Europy? Nie ktoś narzucił, a w związku z kryzysem
    paliwowym, wybrana demokratycznie władza ustaliła takie przepisy.
    Nie sądzę by było to z zyskiem dla popularności senatorów itd.,
    a wręcz przeciwnie.

    > No, z czego wynikalo ograniczenie w USA, i kiedy zniesli ?

    W 1995 odpuszczono i od tamtej pory ograniczenia są jak pisałem,
    czyli max. 65-75mph. To maksymalnie ~120km/h. Wychodzi na to,
    że podobnie jak w Europie.

    > A teraz spojrz w statystyki, jestesmy swietnym przykladem - o ile
    > poprawil bezpieczenstwo obowiazek jazdy na swiatlach ?

    W jakie statystyki? Te na które się powoływałeś nie potwierdzają,
    że światła wręcz pogarszają bezpieczeństwo?

    > Austria tez jest swietnym przykladem :-)

    Przykładem czego? Pokrzyczeli, powarczeli, część i tak na światłach
    jeździ 24h, teraz są DRL obowiązkowe w nowych samochodach.
    Nie kijem to pałą.

    > Ja ? Jak daleko ty sie posuniesz w akceptowaniu przepisow.
    > "skoro priorytetem jest bezpieczenstwo - trudno, dostosuje sie"

    Oczywiście przez przypadek ucięło się "i po analizach uznano, że
    przyniesie to oczekiwany skutek".

    > Na drogach widac jak jezdza kierowcy gdy policja slabo pilnuje, a
    > powyzej widac jakie sa przepisy w roznych krajach.

    Przepisy na zwykłych drogach (o których była mowa - krajówki)
    są bardzo zbliżone w całej Europie. A jak jeżdżą kierowcy, którzy
    są przekonani o bezkarności to wiadomo.

    > Mozesz porownywac o tych samych standardach.

    Jw.

    > Nie wszedzie. Ale tak poszatkowane ze ciaglej nie ma, ale warunkow do
    > wyprzedzania tez nie ma.
    > Warunki sa, ale przerywanej 300m, ciagla, wysepka, ciagla, przerywanej
    > 300m itd.

    Taki lajf. Uzbrój się w cierpliwość. Biorąc pod uwagę specyfikę tej
    trasy to zupełnie zgodnie z przepisami da się wyciągnąć średnia pow.
    60km/h. To naprawdę nie jest zły wynik. Cudując dużo nie zaoszczędzisz.

    > Ale chetnie sie dowiem ile wynosi twoja :-)

    Cierpliwość na drodze mam sporą.