  • Data: 2013-03-07 08:37:59
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-07 08:28, J.F. pisze:

    > wystarczy wystarczy. Ale musi byc kilka razy, a nie raz na kilka lat :-)

    Nie, nie wystarczy. Nie jest wystarczająco skuteczne/uciążliwe. Jak
    zatrzymają kierowcę, po zestaw będzie musiał się wybrać inny kierowca,
    to jest spora szansa, że na drugi raz takiego numeru nie wywinie.
    Podziała to również prewencyjnie na wielu innych (oczywiście nie na
    wszystkich, pozostanie jakiś margines).

    > A ile tych policyjnych wideowozow jest ?
    >
    > Jakby tak pilnowac te droge przez 8h codziennie ... miesiac wystarczy ?

    Tak? Masz CB? Masz inne wspomagacze? Masz. Nie, miesiąc nie wystarczy,
    szczególnie przy mandatach za 500zł i braku innych konsekwencji.