-
Data: 2013-03-07 21:50:25
Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2013-03-07 20:49, Artur Maśląg wrote:
> Twoje chcenie tak naprawdę mnie (i nie tylko mnie) nie interesuje.
> Podobnie jest z moim - innych to średnio interesuje, bądź wcale. Na
> zwykłej krajówce (jednojezdniowej) jest ograniczenie do 90km/h.
> Wyprzedać można wtedy, kiedy ma to uzasadnienie i są ku temu stosowne
> warunki.
Na ta wypowiedz patrze tak - gdyby w przepisach bylo 120 to bys tu
spiewal 120 a gdyby bylo 70 to bys spiewal 70 i powtarzal, ze ciebie
"nie interesuje".
A moze warto sie zainteresowac troche, bo to co nizej piszesz to raczej
zalozenia teoretyczne, ktore calkiem czesto nie sprawdzaja sie w praktyce.
>
>> A w tej chwili tak nie jest - duzo rozjazdow, gdzie nikt nie skreca
>
> Znajdź choć taki jeden...
Nikt oznaczalo tu rzecz jasna "sporadycznie", na tyle zadko, ze robienie
wysepek, rozjazdow i dodatkowego pasa jest nieuzasadnione (tzn. nie
nastepuje zadne tamowanie ruchu jak 1 samochod na godzine tam skreca -
albo i nawet mniej niz 1).
>> oraz
>> wysepek stawianych tam gdzie byloby wystarczajaco miejsca na manewr
>> wyprzedzania.
>
> Wysepki są azylem i mają zasadniczo uniemożliwić wyprzedzanie
> w takich miejscach.
Wiem, i wlasnie do tego sie odnosze. Jest ich za duzo i w miejscach,
gdzie nie ma to uzasadnienia.
Dobrym przykladem jest kawalek DK10 pomiedzy Toruniem a Lipnem (im
blizej Torunia tym gorzej). Taka droga nie da sie sprawnie poruszac - i
wcale nie mowie o demonicznej predkosci a raczej jak pisalem 100-110.
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=KDcWWaIHcdM#t=27s
Jasnym jest, ze tego nie pochwalam i jest to naganne oraz niczym
usprawiedliwic sie nie da. Niemniej jednak, gdyby te wysepki linie i
rozjazdy byly tam gdzie rzeczywiscie sa potrzebne byc moze nikt by nie
mial nawet okazji to takich wyczynow.
>
> Zacznij od tego miejsca - wyprzedzanie na skrzyżowaniach, przed nimi,
> na podwójnych itd. to są miejsca, gdzie niby wysepki cokolwiek
> zabrały?
Zdaje sie, ze troche zabraly. Kiedys bylo podwojna
ciagla-skrzyzowanie-podwojna ciagla - razem moze z 50 metrow.
A teraz kaskada w postaci linia-obszar wylaczony-wysepka-pas do
skretu-skrzyzowanie-pas do skretu-obszar wylaczony-wysepka-linia to juz
jak nic z 200 metrow albo i lepiej.
>> O ile nie ma ciezarowek to da sie z tym zyc. Jesli jednak sa to jazda
>> staje sie udreka. A chyba nie o to chodzi.
>
> Ciężarówki się dość sprawnie wyprzedza, a jak jadą w granicach 90km/h
> to raczej w takich miejscach wyprzedzanie nie jest czymś pożądanym...
Gdyby te idealne zalozenia byly prawdziwe to za ciezarowkami nie
tworzylby sie zwykle sznurek samochodow osobowych. A niestety zwykle sie
tworzy. Tak wiec chyba jednak nie jest tak latwo jak sugerujesz (nie
mowie, ze ty nie potrafisz - ale oceniam tak srednio).
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 22:17 Artur Maśląg
- 07.03.13 22:39 Robert Rędziak
- 07.03.13 23:06 mk4
- 08.03.13 08:24 Artur Maśląg
- 08.03.13 09:48 J.F
- 08.03.13 09:48 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 10:06 J.F
- 08.03.13 10:09 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:07 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:28 J.F
- 08.03.13 12:42 Artur Maśląg
- 08.03.13 13:42 WildS
- 08.03.13 19:07 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 20:32 mk4
- 08.03.13 20:44 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=