  • 31. Data: 2010-12-07 00:17:27
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 22:51, kml pisze:
> [...]
    -C15460894.html

    > Cena netto.

    shit, wiedziałem że coś przeoczyłem ;-)
    Dobra, odpada.

    pozdrawiam
    mario

  • 32. Data: 2010-12-07 00:45:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "janku" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    No moze ta podana cena za 3-4ro latka jest ciut za duzawa - ale polski
    rynek jest taki, ze u nas wszystko tansze niz zza Odra a w lepszym
    stanie i mniejszym przebiegiem i jeszcze stamtad sprowadzone ;)

    > LOL.
    > Cenią ten badziew, jak auto dwie klasy wyżej.
    > Trzeba mieć nieźle nie po kolei, żeby to kupić, skoro za 20 tys więcej
    > można mieć nowego suva 4*4.

    bez przesady - wcale takie zle auto nie jest (ma mniejszy bagaznik niz
    normalna octavia), a sprawnosciowo bedzie czesto lepsze od tych
    pseudosuwow (a przynajmniej niektorych - patrz np. rav4 czy crv).

    > A Dustera nawet bez dopłaty.

    zalezy kto w co celuje.
    Duster jako ascetyczne auto jest fajny - przynajmniej nie udaje nic, ale
    nie kazdemu sie spodoba od srodka.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 33. Data: 2010-12-07 10:40:25
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-12-06 23:32, Hektor pisze:

    > raczej 2.7 TDI

    W B7 bylo z poczatku 2.5TDI 163KM a pozniej wprowadzono 2.7TDI.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 34. Data: 2010-12-07 12:29:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin Małecki" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Pewnie będę szukał jakiegoś Subaru (Legacy/Outback) ale z fabrycznym
    > gazem. Popytam jeszcze na forum subaru jak sprawuje się takie
    > rozwiązanie. 60 tys. zł to o jakieś 20 tys. zł za mało na diesla.
    > Najchętniej to bym kupił A4 ale auto jest trochę za małe w środku. W
    > porównaniu do mojego focusa nie widzę zbytniej różnicy jeśli chodzi o
    > przestrzeń.

    Fabrycznego gazu w tych autach nie bylo, przejrzyj forum.subaru.pl

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2010-12-07 13:59:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    > To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

    I w obu przypadkach zostanie na wynajecie mieszkania w poblizu serwisu.

    BTW nazwanie nivki "kombi" to juz nawet nie jest naduzycie :)

    --
    Maciek

  • 36. Data: 2010-12-07 14:01:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 04:07:41 -0800 (PST), Marcin Małecki napisał(a):

    (...)

    Dlugie Pajero trojke albo moze i czworke. Terenowka to juz nie jest, wiec
    chyba kombi?

    --
    Maciek

  • 37. Data: 2010-12-07 14:55:06
    Od: " " <b...@g...pl>

    z opisu:

    Data pierwszej rejestracji 24/04/2006
    Termin Badania Technicznego do 09/2011

    jakas dziwna dziura 5-miesieczna w przegladach

    bo przeglad nowych aut robi sie na 3 potem na 2 lata... i chyba gdy sie
    spoznisz na ten pierwszy po 3 latach to automatycnzie zostaje zniesiony okres
    2 lat i wpadasz w cykl coroczny.

    wiem, sam czasem z drugim autem zapominam pojechac na przeglad bo stoi nie
    uzywany przez 3 czy 4 miesiace ;) ale zadal bym pytanie z ciekawosci ;)

    co do 4x4 i 60 kafli to zadne zlomy, kupil bym Dastera, jezdzilem fajny, w
    miare wygodny szeroki rozstaw kol, "pseudo reduktor" ;) w postaci krotko
    zestopniowanej jedynki

    a ze w srodku wyglada jak datsun z 1976 roku to juz inna sprawa

    jedynie obawy budzi silnik 1.5 dCi ca. 100 KM, koloesie maja takie motorki w
    meganach i clio i nie za dobrze sie wypowiadaja, lyka olej, padaja turbiny,
    rzadko ktory dojezdza do 150 kkm

  • 38. Data: 2010-12-07 22:09:47
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Fabrycznego gazu w tych autach nie bylo, przejrzyj forum.subaru.pl

    Fabrycznego faktycznie nie, ale w np. Niemcy sprzedawali z gazem montowanym
    przez importera.

  • 39. Data: 2010-12-08 12:02:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "newsy" <j...@o...eu> wrote in message news:idm7r5$c6g$1@news.onet.pl...

    > Fabrycznego faktycznie nie, ale w np. Niemcy sprzedawali z gazem
    > montowanym przez importera.

    Chyba, ze tak, ale nic nie stoi na przeszkodzie samemu zamontowac.

    Legacy albo troche wyzszy Outback beda tu chyba najlepsza opcja. Bagaznik
    duzy, a na drodze zachowuja sie jak samochod, a nie rybacka lajba w czasie
    sztormu jak polecane tu Jeepy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-12-08 12:34:37
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Małecki" <g...@g...com> napisał w wiadomości :
> [...]
    >Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    >zł można kupić takie auto jak napisałem.

    Alfa Romeo Crosswagon 156 1,9 JTD
    I jeszcze Ci zostanie 25tyś na serwis ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes