  • 41. Data: 2010-12-08 19:22:35
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > I w obu przypadkach zostanie na wynajecie mieszkania w poblizu serwisu.

    Dacia brzmi słabo, ale... Logany są zastanawiająco niezawodne.

    Sam szukam czegoś podwyższonego, 4x4, ale niekoniecznie od razu
    Wranglera ;-) i Duster znalazł się w kręgu ciekawych, łącznie z
    Quashqaiem i Freelanderem.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 42. Data: 2010-12-09 12:21:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Sam szukam czegoś podwyższonego, 4x4, ale niekoniecznie od razu Wranglera
    > ;-) i Duster znalazł się w kręgu ciekawych, łącznie z Quashqaiem i

    Freelander to dolaczany naped, a z tymi roznie bywa, nie wiem jak kasztan.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-12-09 13:09:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:21:52 -0000, kamil napisał(a):

    > Freelander to dolaczany naped, a z tymi roznie bywa, nie wiem jak kasztan.

    Kaszkawał ma dyskwalifikacje przez nazwe i wyglad - juz Tarpan Rolnik byl
    ladniejszy.

    Na Frelki z rynku wtornego trzeba uwazac - jest masa przekladek, ponoc nie
    zawsze do konca profesjonalnych.

    --
    Maciek

  • 44. Data: 2010-12-10 08:42:05
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dacia brzmi słabo, ale... Logany są zastanawiająco niezawodne.

    Jak dla mnie to podstawowy problem nazywa "wnętrze i jakość wykonania".
    Niestety tutaj nastąpił mega zonk. Poza tym czyając daciaklub.pl okazała
    się, że na dusterze "pęka" konserwacja pod lakierem bo jest wiotka buda a
    wygląda to jak by ktoś lakier porysował. W przypadku tego samochodu to
    zdecydowanie jest poczekać na "faze 2" czyli lifting.

    Dla odmiany oglądałe Kia Sportage nową i byłem totalnie zaskoczony jak fajny
    jest ten samochód. Jakość wykonania, wnętrze naprawdę robi bardzo pozytywne
    wrażenie. Tylko cena jest już inna :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2010-12-10 09:07:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > fajny jest ten samochód. Jakość wykonania, wnętrze naprawdę robi bardzo
    > pozytywne wrażenie. Tylko cena jest już inna :)

    Ale mniej niż sądzisz.
    Jak policzysz ile musiałby kosztować Duster 4*4 jakoś wyglądający i
    wyposażony (czyli w praktyce pozostaje top opcja) to różnica do
    analogicznego Sportage wynosi 10 tys, czyli niewiele ponad 10 procent
    drożej.
    Za sam wygląd, silnik i gwarancję warto tyle dopłacić.
    Zwłaszcza że cena odsprzedaży też będzie inna, bo topowe modele Dustera będą
    tracić na wartości dużo więcej, niż średnie (dotyczy też Sportage), jako że
    30% ceny to dodatki.

  • 46. Data: 2010-12-10 10:39:15
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    wiadomości news:idsn4h$vsg$2@news.onet.pl...

> [...]
    > Zwłaszcza że cena odsprzedaży też będzie inna, bo topowe modele Dustera
    > będą tracić na wartości dużo więcej, niż średnie (dotyczy też Sportage),

    Nie będąc biegłbym w cennikach nie chciałem tego pisać :) Duster w żaden,
    ale to żaden sposób nie umywa się do nowego sportage. Po prostu. Gdybym miał
    kupić tego typu samochód to wolałbym rok poczekać (dozbierać) i wziąć kia
    niż dustera.

    --
    pozdrawiam
    kml