  • 21. Data: 2010-12-05 21:01:53
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > BTW: jak zako czy a si awantura w tej sprawie? Pami tam, z forum subaru, e
    > kto grozi pozwem etc. a potem by a soczysta publikacja w motodzienniku
    > Balkana :)

    Ja nadal tego nie kumam. Na moich oczach dwadziesciakilka sztuk Forkow
    z dieslem szalalo przez 2 dni po wyrobiskach, piaskowniach i
    zwirowniach, a zadne sprzeglo nie padlo. Moze faktycznie ktos tu
    potrzebuje szkolenia z ruszania? ;)
    --
    Olleo

  • 22. Data: 2010-12-06 09:30:21
    Temat: Re: Co&#182; z nap&#234;dem 4x4?
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Jak diesel/4x4/max 5 lat to wychodz&#177; mi suvy (grand vitara) albo
    > terenówki (grand cheeroke)...
    Chyba tak? Taki np. CR-V II, się mieści i jak kombi jest. W dodatku z klapy nie
    kapie na głowę ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 23. Data: 2010-12-06 09:30:22
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 24. Data: 2010-12-06 21:58:46
    Od: Marcin Małecki <g...@g...com>

    Witam,
    dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Pewnie będę szukał jakiegoś Subaru (Legacy/Outback) ale z fabrycznym
    gazem. Popytam jeszcze na forum subaru jak sprawuje się takie
    rozwiązanie. 60 tys. zł to o jakieś 20 tys. zł za mało na diesla.
    Najchętniej to bym kupił A4 ale auto jest trochę za małe w środku. W
    porównaniu do mojego focusa nie widzę zbytniej różnicy jeśli chodzi o
    przestrzeń.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 25. Data: 2010-12-06 22:13:52
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-05 13:07, Marcin Małecki pisze:
> [...]
    > 140 koni). Takie auto jestem w stanie kupić za 55-60 tys. zł.
    > Dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad autem z napędem 4x4, niestety
    > mondeo nie ma w takiej opcji (nawet jeśli by było to forda bym nie
    > kupił z takim napędem), dlatego w grę wchodzi inna marka i model.
    > Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
    > koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
    > lat?
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    witaj, a może Jeep?
    http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-3-0-crd-218-km
    -C15460894.html

    co prawda nie jest osobowy ale spełnia wszystkie powyższe kryteria.
    Ja sam mam podobny problem i zastanawiam się nad poprzednim modelem, ze
    względu na mniejsze zasoby :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 26. Data: 2010-12-06 22:50:24
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Marcin Małecki wrote:
    > Witam,
    > dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Pewnie będę szukał jakiegoś Subaru (Legacy/Outback) ale z fabrycznym
    > gazem.

    A była w ogóle taka opcja dostępna?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-12-06 22:51:19
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Mario wrote:
    > witaj, a może Jeep?
    > http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-3-0-crd-218-km
    -C15460894.html

    Cena netto.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 28. Data: 2010-12-06 23:20:40
    Od: janku <j...@g...pl>

    > Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
    > koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5 lat?

    Octavie takie są, wersja Scout
    sporo jest na mobile.de 3-4 letnich, 1.9 i 2.0 tdi, za 13-16k eur

    --
    pozdr
    janku

  • 29. Data: 2010-12-06 23:24:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "janku" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Octavie takie są, wersja Scout
    > sporo jest na mobile.de 3-4 letnich, 1.9 i 2.0 tdi, za 13-16k eur

    LOL.
    Cenią ten badziew, jak auto dwie klasy wyżej.
    Trzeba mieć nieźle nie po kolei, żeby to kupić, skoro za 20 tys więcej można
    mieć nowego suva 4*4.
    A Dustera nawet bez dopłaty.

  • 30. Data: 2010-12-06 23:32:17
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>