    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corolla E12 combi od handlarza, prośba o opinię
    Date: Fri, 17 Jun 2011 09:55:28 +0200

    W dniu 2011-06-17 09:31, Lisciasty pisze:
    > Witam,
    >
    > Zdaję sobie sprawę, że bez macania nikt nie jest w stanie czegoś
    > konkretnego powiedzieć, ale może jakiś wniosek komuś się nasunie.

    Pierwsze co się nasuwa po sprawdzeniu VIN, to to że auto wyprodukowane
    zostało pod koniec 2005, a gość podaje w ogłoszeniu że rok produkcji
    2006. Poniżej masz zrzut danych "po VIN":

    Market
    Europe

    Year
    11/2005

    Make
    TOYOTA

    Model
    COROLLA

    Frame
    ZZE120

    Vehicle characteristics
    GRADE: SOL: SOL TYPE
    PRODUCT: UKP: EUROPE PRODUCT PARTS
    DESTINATION: EUR: EUROPE
    BODY: WG: WAGON
    DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
    ENGINE: 4ZZFE: 1400CC 16-VALVE DOHC EFI
    FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
    TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION
    GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
    COLOR CODE: 1C0
    TRIM CODE: FD15

    Kolejna rzecz która mnie zastanawia, to ilość airbagów: handlarz podaje
    "6+kurtyny" a raczej jest 6 w sumie (2 przednie, 2 w fotelach i 2
    kurtyny). Czyli kolejne koloryzowanie.

    Następna bajka to climatronic 2 strefowy. Ze zdjęć widać że jest to
    zwykły jednostrefowy climatronic.

    No i na koniec silnik 1.4 do kombi to będzie chyba trochę mało, ale to
    niech się ktoś kto miał 1.4 wypowie. Jak dla mnie 1.6 to jest tak akurat
    ;) w HB, a kombi jest cięższe.

    Wisienka na koniec: MAŁY PRZEBIEG 102TYS. KM POTWIERDZONA STANEM AUTA to
    bujda na resorach, zwłaszcza przy aucie z Austrii, gdzie powinna być
    książka serwisowa i ichniejsze odpowiedniki TUVów.

    Auta bym całkiem nie skreślał, ale to co pisze handlarzyna trzeba wziąć
    bardzo asertywnie i podzielić przynajmniej na 4. Koniecznie wizyta u
    dobrego mechanika + komputer w ASO.

    --
    MZ
    Corolla 1.6 VVTi HB SOL '03