-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Corolla E12 combi od handlarza, prośba o opinię
Date: Fri, 17 Jun 2011 09:55:28 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 61
Message-ID: <itf19g$g0g$1@news.onet.pl>
References: <3...@d...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-132-162.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308297328 16400 89.77.132.162 (17 Jun 2011 07:55:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jun 2011 07:55:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <3...@d...googlegroups.com>
X-Enigmail-Version: 1.1.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376557
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-17 09:31, Lisciasty pisze:
> Witam,
>
> Zdaję sobie sprawę, że bez macania nikt nie jest w stanie czegoś
> konkretnego powiedzieć, ale może jakiś wniosek komuś się nasunie.
Pierwsze co się nasuwa po sprawdzeniu VIN, to to że auto wyprodukowane
zostało pod koniec 2005, a gość podaje w ogłoszeniu że rok produkcji
2006. Poniżej masz zrzut danych "po VIN":
Market
Europe
Year
11/2005
Make
TOYOTA
Model
COROLLA
Frame
ZZE120
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
PRODUCT: UKP: EUROPE PRODUCT PARTS
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 4ZZFE: 1400CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 1C0
TRIM CODE: FD15
Kolejna rzecz która mnie zastanawia, to ilość airbagów: handlarz podaje
"6+kurtyny" a raczej jest 6 w sumie (2 przednie, 2 w fotelach i 2
kurtyny). Czyli kolejne koloryzowanie.
Następna bajka to climatronic 2 strefowy. Ze zdjęć widać że jest to
zwykły jednostrefowy climatronic.
No i na koniec silnik 1.4 do kombi to będzie chyba trochę mało, ale to
niech się ktoś kto miał 1.4 wypowie. Jak dla mnie 1.6 to jest tak akurat
;) w HB, a kombi jest cięższe.
Wisienka na koniec: MAŁY PRZEBIEG 102TYS. KM POTWIERDZONA STANEM AUTA to
bujda na resorach, zwłaszcza przy aucie z Austrii, gdzie powinna być
książka serwisowa i ichniejsze odpowiedniki TUVów.
Auta bym całkiem nie skreślał, ale to co pisze handlarzyna trzeba wziąć
bardzo asertywnie i podzielić przynajmniej na 4. Koniecznie wizyta u
dobrego mechanika + komputer w ASO.
--
MZ
Corolla 1.6 VVTi HB SOL '03
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.11 10:08 MZ
- 17.06.11 10:13 Lisciasty
- 17.06.11 10:25 Inead
- 17.06.11 11:34 Vlad The Ripper
- 17.06.11 11:59 Tadeusz
- 17.06.11 12:01 MZ
- 17.06.11 12:08 MZ
- 17.06.11 12:28 Tadeusz
- 17.06.11 12:45 MZ
- 17.06.11 13:20 Vlad The Ripper
- 17.06.11 13:20 Agent
- 17.06.11 13:28 MZ
- 17.06.11 13:37 MZ
- 17.06.11 13:48 Agent
- 17.06.11 18:39 koziel
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=