  • Data: 2011-06-17 13:48:16
    Temat: Re: Corolla E12 combi od handlarza, prośba o opini
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:itfdo0$2d3$2@news.onet.pl...

    > A wiesz, na to nie wpadłem:)

    > Ja to zrobiłem w ten sposób, że rozpuściłem info po znajomych bliższych
    > i dalszych, że szukam. Z uwzględnieniem kilku
    > mechaników/blacharzy/lakierników. Właśnie jeden z nich dał cynk, że
    > pojawiło się takie auto, że gość chce je robić ale że może będzie
    > sprzedawać. Fakt, że miałem trochę farta, ale ... przy kupnie używki
    > szczęście to ważna rzecz:)

    Jak nie szukasz konkretnej marki i modelu to może takie "rozpuszczenie info"
    podziała. A i jeszcze też masz sporo czasu na zakup bo często sytuacja
    wyglada tak że najpierw się sprzedaje swoje stare auto a potem szuka nowego.
    No i ja akurat jakbym miał miesiąc jeździć do pracy autobusem (ok. 1.5 h i 3
    przesiadki) zamiast 20 minut autem to bym już miał ciśnienie.