  • Data: 2011-06-17 12:45:55
    Temat: Re: Corolla E12 combi od handlarza, prośba o opini
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-17 12:28, Tadeusz pisze:

    > Nie twierdzę że się nie da - jak ktoś ma dużo czasu
    > na szukanie to czemu nie :)
    No niestety żeby kupić dobrze używkę to jednak trzeba mieć dużo czasu i
    chłodną głowę ;). Ja swojej Rolki (tzn. moja to ona jest na papierze,
    żona jeździ) szukałem 4 miesiące i faktycznie widziałem kilka delikatnie
    mówiąc "zmęczonych egzemplarzy" w tym jeden z gazem (morderstwo dla tego
    silnika). W końcu przez znajomego trafił się dziadek (serio!) rocznik
    46, któremu babcia kazała sprzedać auto bo za stary już jest (rozwalił
    przedni zderzak parę dni wcześniej, babcia powiedziała: dość). W efekcie
    dostałem auto dopieszczone, garażowane, z kompletem papierów (od faktury
    z salonu, faktur za przeglądy i części do książki serwisowej z ostatnim
    wpisem z końca 2010 roku, 2 komplety kluczyków+pilotów do alarmu,
    kluczyk-matka, zestaw wizytówek mechaników z ASO, alarmowca itd.) ze
    śmiesznym przebiegiem niecałe 40k km i w środku w zasadzie jak z
    fabryki. Do tego prawie nowe 4 letnie opony (auto kupowane na zimowych).
    Jedyne co to ten zderzak, wymiana na używkę w ładnym stanie z
    lakierowaniem kosztowała 1000 zł. Razem zamknąłem się w 18k za Corollę
    1.6 VVTi HB z początku 2003 roku w wersji SOL z dodanymi w ASO bajerami
    typu czujniki parkowania, przednie halogeny itp.
    Więc da się, ale trzeba się nachodzić, tu się zgadzam. No i jak się
    łatwo domyśleć tej Corolli nie było na otomoto.

    --
    MZ