  • Data: 2011-06-17 13:28:01
    Temat: Re: Corolla E12 combi od handlarza, prośba o opini
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-17 13:20, Agent pisze:
    > No i jak się
    >>
    > Czyli proponujesz zatrudnić się jako rachmistrz i pytac przy okazji
    > wszystkich staruszków czy mają Corollę na sprzedaż?
    A wiesz, na to nie wpadłem:)

    > Bo jak sobie inaczej
    > wyobrażasz możliwość znalezienia konkretnego bez ogłoszenia?
    Ja to zrobiłem w ten sposób, że rozpuściłem info po znajomych bliższych
    i dalszych, że szukam. Z uwzględnieniem kilku
    mechaników/blacharzy/lakierników. Właśnie jeden z nich dał cynk, że
    pojawiło się takie auto, że gość chce je robić ale że może będzie
    sprzedawać. Fakt, że miałem trochę farta, ale ... przy kupnie używki
    szczęście to ważna rzecz:)

    --
    MZ