eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo zrobic... › Re: Co zrobic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co zrobic...
    Date: Sat, 15 Jan 2011 09:47:06 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 21
    Message-ID: <igrn27$2u0$1@news.mm.pl>
    References: <igp6n5$c0p$1@inews.gazeta.pl>
    <4d302300$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d3034e7$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4d3044b0$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <4d304d9e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl> <igpjf9$241s$1@news.mm.pl>
    <h...@4...com>
    <4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
    <4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
    <4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <igpsmq$16qj$1@news.mm.pl>
    <4d30796e$0$2485$65785112@news.neostrada.pl> <igq3f3$21ul$1@news.mm.pl>
    <4d30a027$0$2491$65785112@news.neostrada.pl> <igq88c$1mro$1@news.mm.pl>
    <igqhn9$qc5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.mm.pl 1295081351 3008 81.190.86.247 (15 Jan 2011 08:49:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Jan 2011 08:49:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <igqhn9$qc5$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342787
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-14 23:11, marek pisze:
    >> Jeszcze raz. To nie alternator jest problemem jako takim tylko jego
    >> umiejscowienie.
    >
    > tu sie nie zgodze. posiadam pajero w ktorym alternator jest bardzo
    > nisko, prawie na wysokosci walu korbowego. zdarza mi sie kilka(nascie)
    > razy w roku zwodowac wozek do wysokosci reflektorow. i jakos od kilku
    > lat alternator chodzi bez problemu. alternator w fiacie jest zle
    > zrobiony. szczegolow nie pamietam ale gdzies o tym czytalem i nowsze
    > wersje podobno pozbawione sa tej wady.

    No i nie rozumiesz istoty problemu.
    Ty jak sam pisales zwodujesz alternator kilka kilknascie razy w roku, a
    we fiacie jest "wodowany", a zima i sola traktowny w kazda deszczowa pogode.
    I tak przez lata, az w koncu peknie od korozji i/lub naglego schlodzenia
    nadwyrezonej juz konstrukcji.
    Te alternatory nie tylko do fiata montowali, a jakos to samochody z
    grupy fiata maja z nimi problemy.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: