eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo zrobic... › Re: Co zrobic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <igpjf9$241s$1@news.mm.pl> <h...@4...com>
    <4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
    <4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
    <4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <4d306b3c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <4d3070a6$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    Subject: Re: Co zrobic...
    Date: Fri, 14 Jan 2011 22:01:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110114-1, 2011-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 44
    Message-ID: <4d30b999$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.110.68
    X-Trace: 1295038873 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 178.42.110.68:58115
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342734
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:lha1j6hngl2m7ht9mr0umiq6c9nvgr7jc5@4ax.com...
    > On Fri, 14 Jan 2011 16:50:02 +0100, Cavallino wrote:
    >>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>news:
    >>>>Z tą różnicą, że w przypadku Fiata "była" i szybko się skończyło,
    >>>Az tak szybko nie, w koncu model zatwierdzony, homologowany, musi sie
    >>>choc linia produkcykjna zamortyzowac
    >>
    >>Skoro moje 2 Punciaki jeden z 1999, drugi z 2002 nie miały tych problemów,
    >>to raczej krótko trwało.
    >
    > One chyba i wczesniej nie mialy problemow.
    > Albo w sienach byl inny model,

    Dokładnie tak podejrzewam, że nałożyły się dwie rzeczy - kiepskie miejsce i
    fatalny model altka.

    >>A linia to się musiała zamortyzować dostawcy, to już nie był problem
    >>Fiata.
    >
    > Ale dostawca jest w jednym koncernie :-)

    Jesteś pewien?
    Siena była gdzieś z Turcji, może i altka gdzieś tam znaleźli.

    >>> Watpie - patrz wyzej, to nie moze trwac w nieskonczonosc, klient dwa
    >>> razy naciagnac sie nie da.
    >>Ciekawe, że cewki zaczęły padać coś pod koniec lat 90-tych, a mnie w 2006,
    >>w
    >>aucie z 2003, gwarancyjnie wymieniali na takie same, spieprzone od
    >>początku
    >>Sagemy.
    >
    > Bo linia musi sie zamortyzowac :-P
    > Ewentualnie - to juz nie byl problem Renault, Sagem placi, klient jest
    > zadowolony :-)

    Który klient był zadowolony?
    Mnie część poszła już po gwarancji i musiałem sam to gówno wymieniać, za
    swoją kasę.
    Oczywiście za porządne Beru zapłaciłem połowę tego, co Renault krzyczało za
    gówniane Sagemy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: