    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co wybrać - Era czy Play?
    Date: Tue, 17 May 2011 03:20:54 +0200

    Użytkownik yabba napisał:

    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym.
    > Czy to prawda?

    Powiem tak, czekam z utesknieniem konca umow z Orange i przenosze sie do
    czegokolwiek. Centrum miasta, 4 btsy w zasiegu, i orange ma 1 kreske,
    czesto rozlacza rozmowy, masakra. Kazda inna siec - full zasieg. Wlasnie
    kupilem starter playa zeby sprawdzic, czy to cos nie tak z moimi
    telefonami. Automagicznie play dal 6 kresek.

    Nie wiem, jak Play za miastem, ale Orange w KRK to porazka. Znajomy w
    jednej firmie - scisle centrum miasta, zadne piwnice - brak zasiegu.
    Inni znajomi, kawalek ode mnie - zeby porozmawiac trzeba wyjsc ze sklepu
    na zewnatrz.

    Na moje juz fefnascie zgloszen technicznych ze cos do ch.. wafla jest
    nie tak, dostaje SMS "technis sprawdzil wszystko jest zajebiscie"

    Zajebiscie bedzie jak te moich kilka telefonow przeniose byle dalej od
    Orange...