  • Data: 2011-05-17 01:01:54
    Temat: Co wybrać - Era czy Play?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam zamiar przenieść dwa numery z Orange do innej sieci. Orange
    zaproponowało mi przedłużenie - 250 minut za 60 zł netto w taryfie firmowej.
    W Erze w "Nowej firmie 150" jest 400 minut za 60 zl netto, a w Play-u w
    "Rozmowy w firmie" 350 minut za około 50 zł netto oraz nielimitowana ilość
    minut na stacjonarne.
    Przeczytałem regulaminy promocji itp. i na mój zdrowy rozsądek nie ma tam
    niepokojących zapisów. Czy Grupowicze mogliby mnie wspomóc i objaśnić czy w
    tych promocjach nie ma na prawdę żadnych haczyków? Czy jedynym kosztem będą
    tylko abonamenty i opłata za minuty po przekroczeniu minut abonamentowych?

    Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym. Czy to
    prawda?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba