  • 1. Data: 2011-05-17 01:01:54
    Temat: Co wybrać - Era czy Play?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Witam,

    Mam zamiar przenieść dwa numery z Orange do innej sieci. Orange
    zaproponowało mi przedłużenie - 250 minut za 60 zł netto w taryfie firmowej.
    W Erze w "Nowej firmie 150" jest 400 minut za 60 zl netto, a w Play-u w
    "Rozmowy w firmie" 350 minut za około 50 zł netto oraz nielimitowana ilość
    minut na stacjonarne.
    Przeczytałem regulaminy promocji itp. i na mój zdrowy rozsądek nie ma tam
    niepokojących zapisów. Czy Grupowicze mogliby mnie wspomóc i objaśnić czy w
    tych promocjach nie ma na prawdę żadnych haczyków? Czy jedynym kosztem będą
    tylko abonamenty i opłata za minuty po przekroczeniu minut abonamentowych?

    Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym. Czy to
    prawda?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 2. Data: 2011-05-17 01:20:54
    Temat: Re: Co wybrać - Era czy Play?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik yabba napisał:

    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym.
    > Czy to prawda?

    Powiem tak, czekam z utesknieniem konca umow z Orange i przenosze sie do
    czegokolwiek. Centrum miasta, 4 btsy w zasiegu, i orange ma 1 kreske,
    czesto rozlacza rozmowy, masakra. Kazda inna siec - full zasieg. Wlasnie
    kupilem starter playa zeby sprawdzic, czy to cos nie tak z moimi
    telefonami. Automagicznie play dal 6 kresek.

    Nie wiem, jak Play za miastem, ale Orange w KRK to porazka. Znajomy w
    jednej firmie - scisle centrum miasta, zadne piwnice - brak zasiegu.
    Inni znajomi, kawalek ode mnie - zeby porozmawiac trzeba wyjsc ze sklepu
    na zewnatrz.

    Na moje juz fefnascie zgloszen technicznych ze cos do ch.. wafla jest
    nie tak, dostaje SMS "technis sprawdzil wszystko jest zajebiscie"

    Zajebiscie bedzie jak te moich kilka telefonow przeniose byle dalej od
    Orange...

  • 3. Data: 2011-05-17 05:36:40
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Przeszedłem z Ery do Play i na jakoś połączeń nie narzekam. Zasięg jest nawet
    tam gdzie Era go nie miała. Wszysto działa tak jak trzeba, poza konsultantami w
    BOKu. Czasem (zazwyczaj) otrzymujesz odpowiedz całkowicie nie związaną z
    tematem.

  • 4. Data: 2011-05-17 05:52:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak, dostaje SMS "technis sprawdzil wszystko jest zajebiscie"
    >
    > Zajebiscie bedzie jak te moich kilka telefonow przeniose byle dalej od

    Ja w Warszawie mam troche inaczej. Niby mam dobry zasięg Orange, ale nie
    można się do mnie dodzwonić i dostaję SMS-y, że były próby połączenia i
    muszę oddzwaniać. Ten sam efekt zaobserwowali znajomi, którz też mają
    Orange.
    Jest to drugi z powodów, dla którego przenoszę numery z Orange. Ale nie
    chciałbym trafić z deszczu pod rynne. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-05-17 06:03:20
    Od: Zenek1234 <z...@1...pl>

    W dniu 2011-05-17 03:20, Mateusz pisze:

> [...]
    > jednej firmie - scisle centrum miasta, zadne piwnice - brak zasiegu.
    > Inni znajomi, kawalek ode mnie - zeby porozmawiac trzeba wyjsc ze sklepu

    Czytam kolejnego posta o słabym (coraz słabszym? jaka przyczyna?
    demontaż sieci?) zasięgu Orange.
    I mogę to potwierdzić.
    W Zach.-Pom. i w samym Sz-nie mam to samo.
    U siebie w mieszkaniu w centrum miasta też.
    Era max., Plus/Play max., Orange zaledwie jedna kreska.
    Mało tego - Orange Free na Kartę: zasięg 3.5G max., transferu brak, albo
    rwie połączenia.

    Z.

  • 6. Data: 2011-05-17 06:29:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 03:20:54 +0200, Mateusz napisał(a):

> [...]
    > kupilem starter playa zeby sprawdzic, czy to cos nie tak z moimi
    > telefonami. Automagicznie play dal 6 kresek.

    Tytułem komentarza ze strony użytkownika Playa - w pracy telefon pokazuje
    często między 0 a 2 kreskami sygnału, a mimo to jak do tej pory nie
    zdarzyło się, żeby mi przerwało połączenie (a bywają dość długie). Nie ma
    też problemów ze słyszalnością. Jak i dlaczego tak jest - nie wiem :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 7. Data: 2011-05-17 06:38:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 07:52, yabba pisze:

> [...]
    > Jest to drugi z powodów, dla którego przenoszę numery z Orange. Ale nie
    > chciałbym trafić z deszczu pod rynne. :)

    A ja w Warszawie mam jeszcze inaczej. Dodzwonić się do mnie można i ja
    mogę dzwonić bez problemów!

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-05-17 07:33:54
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Andrzej Libiszewski
    z dnia: 2011-05-17 08:29:

> [...]
    > pory nie zdarzyło się, żeby mi przerwało połączenie (a bywają dość
    > długie). Nie ma też problemów ze słyszalnością. Jak i dlaczego tak
    Ja za to w Erze mam zero kresek i brak możliwości połączenia się ze mną
    oraz 200 innymi kartami i nawet się z tego cieszę ;D

    Chcesz mieć kłopoty, wybierz Erę :P

    Paweł

  • 9. Data: 2011-05-17 07:45:51
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:iqshdu$36e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > w tych promocjach nie ma na prawdę żadnych haczyków? Czy jedynym kosztem
    > będą tylko abonamenty i opłata za minuty po przekroczeniu minut

    Witaj,

    Zwróć uwagę co dostajesz w ramach abonamentu.
    Też przeniosłem parę numerów do P4, pół roku temu dostałem abonament z
    pakietem minut,
    czyli sms, mms, poł zagraniczne, są płatne dodatkowo.
    Teraz jest abonament z pakietem złotówek, czyli wszystkie usługi
    pomniejszają ci stan konta
    nie powodując dodatkowych kosztów poza abonentem.
    Moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie.
    Co do zasięgu Play to możesz korzystać również z roamingu wewnętrznego
    Plusa.

    Jaszek

  • 10. Data: 2011-05-17 07:53:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-17 09:33, Paweł Gąska pisze:

    > Ja za to w Erze mam zero kresek i brak możliwości połączenia się ze mną
    > oraz 200 innymi kartami i nawet się z tego cieszę ;D
    >
    > Chcesz mieć kłopoty, wybierz Erę :P

    Hehe, w zeszłym roku wybrałem odejście z Ery i nie planuję powrotu :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118