    From: "Kol99" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to. SORO.
    Date: Wed, 29 Jul 2020 10:35:25 +0200
    <X...@1...0.0.1> <7...@m...org>
    <3...@g...com>
    <1i055pixu1lf6$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <t...@m...org> <rf6v62$m8v$1@gioia.aioe.org>
    <8rzo9u6wfmin$.dlg@myjk.org> <rf7e3k$1q5f$3@gioia.aioe.org>
    <k...@m...org> <rfhsh9$rcu$1@gioia.aioe.org>
    <1...@m...org> <rfnh5l$17ku$1@gioia.aioe.org>
    <13l13txhxygib$.dlg@myjk.org> <rfon13$1sp7$1@gioia.aioe.org>
    <1fn4t3iyfyg6w$.dlg@myjk.org> <rfqoip$aa3$1@gioia.aioe.org>
    <1...@m...org>

    news:12k6yf0s3p0u0.dlg@myjk.org...
    > Wed, 29 Jul 2020 04:56:45 +0200, Kol99

    > Rondo to jest jedno skrzyżowanie,
    > nawet sama nazwa o tym wprost mówi,

    Istotne jest to co mówi prawo, a prawo jest jednoznaczne.
    Definicja skrzyżowania w Ustawie jasno i prosto określa co to jest
    skrzyżowanie i w zaden sposób rondo nie pasuje do definicji skrzyżowania.

    > Nawet wspomniany wcześniej Dworak, jako sekretarz
    > Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wielokrotnie i
    > nieustatnie jest spuszczany na drzewo gdy sugeruje wprowadzić osobną
    > definicję dla ronda .

    Nie znam szczegółów "sprawy Dworaka".
    Nie znam argumentów jednej i drugiej strony sporu.

    > Na koniec, pokaż mi w przepisach innych państw gdzie rondo nie jest
    > traktowane jako jedno skrzyzowanie tylko jako zestaw.
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Nie znam przepisów innych państw.
    Jeżeli ty je znasz to przedstaw, gdzie rondo jest traktowane
    jako jedno skrzyżowanie.