  • Data: 2020-07-29 17:20:07
    Temat: Re: Co to. SORO.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1wclli14qi7ja.dlg@myjk.org...
    > Wed, 29 Jul 2020 10:35:25 +0200, Kol99

    Wniosek jest taki, ze w praktyce nie ma znaczenia, czy to jest
    jedno skrzyżowanie, czy wiele skrzyżowań.
    W praktyce mało kto to sprawdza i mało kto to egzekwuje.
    Kto sprawdza i kto egzekwuje np. czy pojazd jest na właściwym
    pasie przed wjazdem na rondo.
    Każdy może powiedzieć, że w czasie jazdy po rondzie zmienił
    cel podróży.

    > Przecież ci opisałem po krótce.

    Znajomość "po krótce" to za mało, a na szersze studiowanie
    zagadnienia nie mam czasu. Widocznie nie jest to tak istotne,
    skoro fachowcy przestali tym się zajmować.

    > Wszędzie jest traktowane jako jedno skrzyżowanie, ze specjalnym wskazaniem
    > na Konwencję Wiedeńśką. Która tylko szczegółami różni się od naszego
    > prawa,
    > bo mieliśmy obowiązek się do niej dostosować -- niemniej tam też nie ma
    > osobnej definicji dla "ronda".
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Prawdopodobnie definicja ronda rozbija się o Konwencję Wiedeńską,
    bo nie jest proste i szybkie wprowadzenie zmian przez wszystkie
    umawiające się Państwa.